O ZI speciala

De ce mi-a fost frica nu am scapat. o credeam indepartata, undeva intr-un viitor oarecare, incert, nebulos, si totusi… ziua aceea e aproape. Da, duminica 18 iulie o sa citesc la cenaclu Premiilor Lili, textul meu, binenteles. Deci cine vine rog sustinere macar pana termin de citit, cei care nu vin rog tot sustinere de la distanta, da? ))) iata si textul

6 comentarii la “O ZI speciala

  1. […] plan naţional Constantin Stănoiu se situează ca povestitor pe urmele unor clasici ai genului precum Ion Creangă, […]

  2. Buna , te intereseaza un schimb de link cu http://statusurimistopemess.blogspot.com/ ? Daca da , ma poti trece – Statusuri Noi – si apoi sa lasi un mesaj pe blog la orice articol cu link si nume . Mersi , o zi buna in continuare!

  3. Bordelezu spune:

    A fost ziua speciala, si? Ma mai perpelesti mult, nu imi spui cum a fost?

    Ti-am raspuns la intrebarea ta, nu obisnuiesc sa nu raspund, cred ca raspunsul s-a pierdut pe undeva, dar ti-l repet aici:

    Codeus, psstt! S-a întâmplat ceva!

    La ora treisprezece fix inevitabilul şi-a scos capul. Nu la miezul nopţii, ziua în nămiaza mare. În vişin e doar grangurul. Sub vişin doar umbra, două vişine găurite, două pene frumos colorate şi cu mine. Eu sunt doar unul, umbra nu e a mea. Grangurul e întreg, l-am cercetat cu binoclul, are deja burta plină. Pentru mine e clar, crima a avut loc. Gaiţa a fost ucisă, fără îndoială, că dacă se spânzura o vedeam.
    He-he, n-am spus chiar totul, sub vişin mai e şi un agriş iar dincolo de el sunt doi rozmarini ce întind de o volbură. Târfa.. Volbura ucigaşă… nu, nu merge, e prea banal.

    Mai vorbim. Adică eu. Adică mai scriu. Adică aici. Deci, iată începutul…

    Codeus, mă înţelegi, nu pot să-ţi spun unde sunt, se bagă ăştia de la poliţie pe fir şi rămân fără subiect…

    Adicatelea nu poci sa fiu si eu decat secretos cu secretosii 🙂

    • codeus41 spune:

      ti-am raspuns la Lucia, la postarea despre cenaclu, nu stiu daca ai mai intrat pe acolo. in rest )))) atat de secretos incat nci eu nu inteleg mare lucru din …desfasurearea faptelor )))

  4. George Serban spune:

    Iata si un fragment:

Lasă un comentariu