Alegeri

Mă uit în urmă la viaţa mea şi-mi dau seama că e alcătuită din alegeri, mai mult sau mai puţin importante. Întotdeauna suntem puşi in situaţia de a alege. Când e să aleg ce să mănânc sau dacă stau în casă sau mă plimb nu e chiar aşa de greu. Alegerile acestea nu mă afectează prea tare, sau mă rog nu prea tare. Că s-ar putea prin felul în care am ales să mănânc să-mi creez probleme cu stomacul sau în cazul plimbării să vin acasă pe jumatate îngheţat ))). Problema este cu alegerile care ne afectează viaţa pe termen mediu sau lung. Când stai zile şi poate luni ca să iei o hotărâre si niciodată nu ştii ce rezultat are hotărârea ta. Trăieşti cu speranţa că ai luat hotărârea corectă, trăiesti cu speranţa că hotărârea ta o să-ţi schimbe viata în bine, doar nimeni nu vrea să-i fie mai rău, nu-i aşa?
Mare dilema asta cu luatul hotărârii, mai ales când ştii dinainte că hotărârea asta nu e aşa simplă ca celelalte, pentru că trebuie să te hotărăşti asupra a ceea ce vei face în viitorul apropiat, că alegerea ta îţi afectează un segment important din viaţă, nu e vorba doar de o jumate de oră sau de o zi, e vorba de luni şi poate ani de zile sau chiar de tot restul vieţii tale. Ştiu eu pe cineva care ar zice că e bâjbâială curată ce fac eu , că nu am un program bine stabilit ce vreau de la viaţa, cineva care crede că viaţa asta e asa uşor de pus în zăgazuri şi faci ce vrei cu ea. Că ea, viaţa, o să-ţi răspundă exact aşteptărilor tale )))). Doar că viaţa nu e aşa, viaţa e ca o iapă sălbatică pe care niciodată nu o să reuseşti să o struneşti. Este ca marea, niciodata nu vei ştii dacă vei rezista noului val, oricâtă experienţă ai avea la înot. Nu ascund faptul că de-a lungul vieţii am avut dezamăgiri sau împliniri, aşa e viaţa asta, îţi dă un ţuky-puky şi imediat până nu-ţi revii primeşti şi vreo trei palme, asta doar aşa ca să te trezeşti la realitate, să nu crezi că lumea e roz bombon. Ce alegeri voi face? Să ştiţi că nici eu nu ştiu. Unde mă vor duce alegerile mele, nici asta nu stiu. Am indoielile mele ca orice om atunci când aleg şi doar pentru faptul că nu voi ştii niciodată varianta cealaltă, aceea pe care nu am ales-o

6 comentarii la “Alegeri

  1. Lilick spune:

    Cody, dar tu esti singur pe lume? Hotararile nu le iei dupa ce te consulti si cu altii, ceri sfaturi, te informezi, analizezi? Sunt sanse mici spre deloc sa gresesti asa.

  2. codeus41 spune:

    la urma urmei sunt singur Lilick. si chiar daca as consulta, la cat sunt de catar rareori tin seama de sfaturile cuiva

  3. Cody, ca vrem sau nu sa recunoastem,prin astfel de dileme trecem cu totii.
    Impresionant de sincere cuvintele tale. Transmit extrem de bine framantarea sufletului omenesc.
    Intr-un fel sau altul,mai toata viata stam sa cugetam si sa alegem intre „ce vrem” si ” ce trebuie/se poate”.

  4. codeus41 spune:

    Ana..lu’ Manole, asta este viata, cu bune cu rele. vorba mea despre cineva care se lauda ca o duce bine, ca are, iar pe de alta parte avea o gramada de datorii. si am zis degeaba ma laud ca am conturi bancare si eu sunt cu chilotii rupti in fund, cu ce ma ajuta lauda. asa e si cu viata, degeaba o zugravim in culori frumoase si spunem de ea ca e o cadana cand de fapt e curva )))

  5. Cu sau fara chiloti rupti in popou, cu sau fara conturi bancare, cu sau fara datorii…viata tot curva e!
    Depinde insa de care e de lux…sau de bonuri de masa…
    Daca te uiti din avion o sa vezi, in jurul Bucurestiului, lanuri de masini parcate. Sunt masinile date inapoi de catre cei care nu si-au stiut masura. Deh, sa nu zicem ca nu avem roade pe camp :))
    Acum fie vorba intre noi in ziua de azi sa fii onest e desantat, retrograd…si alte d-astea. Se pune atata pret pe ambalaj…ca ne incurcam in funda.
    Pana la urma, buna sau rea, e cum ne-o facem si ce alegeri facem, nu?

Lasă un răspuns

