La revedere

Este aproape sigur ultima postare a mea pe blog. deocamdata las blogul in conservare
Va doresc tuturor celor care m-ati citit Sarbatori Fericite si o viata frumoasa in continuare

8 comentarii la “La revedere

  1. Bordelezu spune:

    Nu trebuie să-ţi mai spun, Codeus, că întotdeauna te-am citit cu plăcere. Îmi vei lipsi, mă obişnuisem să te găsesc aici. Te aştept, când inima îţi va da ghies vei mai scrie, iar eu mă voi bucura din nou.
    Până atunci multă sănătate îţi urez şi Sărbători fericite!

    Al tău prieten cu părul albit de vremi,
    Constandin Bordelezu

  2. Sibilla spune:

    Sărbători binecuvântate !

  3. i.o.flavius spune:

    pe cat de curind, sper…
    Sarbatori fericite!

  4. Nea Costache spune:

    Pe curand! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie!

  5. Neliniştitu' spune:

    Tătuţule, să fii sănătos şi numai bine să-ţi fie! Să dea Dumnezeu să ne revedem cu aceeaşi plăcere mereu. 🙂
    LA MULŢI ANI!

  6. Bordelezu spune:

    Codeus,

    Bine ai revenit în spaţiul virtual!
    Ţi-o spun cu oarecare jenă, nu pentru că ar fi posibil ca tu să mă consideri ipocrit, ci pentru că am văzut că ipocriţii au răsărit deja, cum, tu ştii mai bine.

  7. codeus41 spune:

    Borde despre ce ipocriti vorbesti?!!!

Lasă un răspuns

