Părul lui….pana corbului

era o zi ca oricare alta, sfarsitul verii isi anuntase deja prezenta. A mers in vizita la fratele lui si la o cafea impreuna cu cumnata au inceput discutiile obisnuite
– mi-am luat vopsea de par
– i-auzi, iar iti schimbi lookul?
– da
– de data asta ce culoare turbata iti faci?
– ma fac bruneta. am luat nr 2, dar nu am cine ma vopsi, trebuie sa o intreb pe Angela daca are timp sa vina sa ma vopseasca
– lasa nu mai intreba pe nimeni ca te fac eu. da auzi, tie iti trece toata vopseaua?
– nu, mai ramane, de ce?
– stii ce-mi tuna, sa ma faci si tu pe mine cu restul de vopsea, ca uite cum e decolorat la varfuri de la soare
– bine hai ca prepar vopseaua
si au inceput operatia de vopsire reciproca. a vopsit-o el prima data, iar apoi a trecut el pe scaun si l-a vopsit si ea. dupa ce l-a terminat si pe el, ea s-a dus in baie sa-si spele parul ca a trecut un sfert de ora iar el in asteptare si-a aprins o tigara. deodata din baie se auzi un urlet, a scapat si tigara din gura si s-a precipitat spre baie sa afle motivul pentru care cumnata urla. Cand a dat cu ochii de ea nu stia saracul cum sa ajunga mai repede la apa ca sa se spele pe cap. cumnata avea parul negru ca pana corbului. prea tarziu si al lui era la fel. au inceput sa se intrebe cu ce au gresit de in loc de brunet a iesit negru si inca cu irizatii, asta au constatat dupa uscarea parului, erau de pomina. pana la urma au ajuns la concluzia ca a pus prea multa sare de vopsea. doua cutiute. a mers si el acasa cu gandul la reactia mamei care dupa ce a intrat pe usa nu s-a lasat mult asteptata. dupa primul moment de stupoare din partea ei cand a dat cu ochii de el, in al doilea moment au inceput criticile presarate pe ici colo cu adevarate istericale, era sa-l si bata desi avea 23 de ani la data comiterii „pacatul”. a fost singura data in viata lui cand si-a vopsit parul, nu a mai facut-o pana atunci si nu o va mai face cat o sa traiasca

4 comentarii la “Părul lui….pana corbului

  1. matilda spune:

    Pericol mare, vopsitul asta ! Vezi prin ce trec bietele femei ?

  2. codeus41 spune:

    Da Matilda am vazut si nu numai atat )))

  3. Oana spune:

    Deci tot ai spus-o pana la urma 😆

  4. codeus41 spune:

    Oana, da am spus-o, m-am supus…oprobiului public )))

Lasă un răspuns

