whenever, wherever

A fost doar titlul, cand l-am scris, habar nu aveam ce o sa scriu in continuare. idei sunt asa cum v-am mai spus,partea grea vine in momentul in care incerci sa le pui in ordine. ORICAND ma simt bine in pielea mea, asa cum sunt. nu am cautat sa fiu sau sa par altceva decat sunt, nu sunt cel mai destept dar nici cel mai prost dintre cei care se perinda pe pamantul asta. ORIUNDE, ei aici e o problema ca nu oriunde ma simt in pielea mea. nu cred ca sunt singurul care intr-o anumita situatie s-a simtit prost. nu ascund faptul ca sunt un tip pragmatic de felul meu, fandoselile nu-mi fac bine la ten ))). si vine partea grea acum, nu mi-am dorit niciodata sa ajung in prim-planuri, sa fiu un propagandist, sunt un tip care nu-i plac reflectoarele sau sa fiu in atentia publica. nu am stofa de „lider”, adica sa ies in fata si bla bla bla, stiti voi. asta nu inseamna ca nu-mi sustin parerile, dar nu as putea fi niciodata unul care sa vorbeasca o jumate de ora si sa nu spun nimic de fapt. pentru ca in primul rand ceea ce scot pe gura trebuie sa cred eu si apoi ceilalti,cand nu ma cred eu ce zic atunci s-a dus totul de rapa. nu o sa ma vedeti niciodata iesit pe strada inainte de alegeri spre exemplu facand propaganda pentru partid, cand pe mine respectivul lider nu m-a convins si stiu ca prin actiunea mea doar perpetuez minciuna lui, nu as putea sa privesc in ochi omul din fata mea sa-i spun voteaza cu respectivul ca e cel mai bun. nu stiu ce ati inteles voi din ce am scris, astept opiniile voastre

2 comentarii la “whenever, wherever

  1. Lilick spune:

    Am inteles ca ideea sa scrii textul asta… ti-a venit de undeva. 🙂 Dar nu stiu sigur de unde. Oare te-ai gandit la personajul despre care am vb ieri, cu Lucia?

    • codeus41 spune:

      Lilick sa stii ca nu. titlul se invartea in capul meu si a venit de la sine faptul ca am legat aseara de ceva, de ceea ce sunt eu in anumite situatii in care eu nu ma simt bine, doar ca asa cum am spus e greu sa-ti exprim si sa-ti pui in ordine starile si gandurile.

Lasă un răspuns

