Plimbarea de seara

Stateam eu linistit ieri in casa mai vizionand ceva la televizor, mai pe ‘net, mai introducand cate un lemn pe foc cand suna telefonul
– Salut d-nu, ce faci?
– io fac bine, prin casa, da tu pa unde ametala umbli, ca te-am tot sunat pa numarul de Vodafone si de sarbatori da nu suna, nu ti-o spus Tina?
– apai cartela de Vodafone e mai mult scoasa decat in telefon., ca am trei cartele si doar doua telefoane. esti dispus sa faci o plimbare?
-unde mah, unde ai cursa?
– ia aci mai incolo de Farcasa la Barsau de Sus daca ai auzat de el
– de unde ametala sa aud, nu cunosc satele prin partile alea
-ok uite eu acum am iesit din Huedin mai dureaza pana ajung in Jibou, ca drumul e destul de nasol
– bine bre, cred ca peste vreo ora jumate ajungi, suna cand treci de intersectia de la Tihau
inchid telefonul si-mi continui activitatile de la care am fost intrerupt. pe la 5 fara 20 sun eu sa vad cam pe unde o ajuns cu tirul
-no unde ai ajuns?
-pai tocmai vroiam sa te sun ca am trecut de Tihau
– bine bre, vrei sa-ti iau ceva din oras?
– pai ia-mi o cafea
bun iau cafelele intre timp ajunge si Cosma ca despre el e vorba, e var cu sotul lui nepoata-mea, si „pe cai ca se filmeaza”. La Benesat pe cand sa trecem calea ferata iaca si o dandana „cine a pus …macaraua in drum?”. aia se ocupau cu ridicarea pe bucati din cate am vazut eu a unei Rabe care nu stiu cum a ajuns in sant si din ce am reusit sa vad era destul de „sifonata”. cand am ajuns noi in bratul macaralei era agatata lama pentru deszapezire care o fost atasata Rabei. stau aia pe loc si trecem pe sub bratul macaralei cu bine fara sa ne „agatam” de ceva. Si da-i bice mai departe. trecem si de Ulmeni si fiind intuneric….
– Mah ,zic eu , cred ca am ajuns in Farcasa, opreste ca uite unul pe trotuar sa-l intrebam pa unde ametala o luam la stanga spre Barsau. Aloo d-nul a cata strada pe stanga o luam spre Barsau?
– pai mai mergeti inainte pana in Farcasa
– da nu suntem in Farcasa?
– nu, sunteti in Gardani
– f..i mortii masii de intuneric si lipsa indicatoare cand ai mai mare nevoie de ele. multumesc de informatie
intre timp Cosma vorbea cu beneficiarul transportului de ciment si zice ala ca ne asteapta in Farcasa sa ne ghideze. bai zic eu in ce fund da parau te-o bagat astia cu cimentul asta. m-am lamurit rapid ca dupa ce se posta ala cu masina in fata noastra pe post de ghid. cu chiu cu vai ajungem si in satul ala unde se apuca aia sa ne descarce. trecem cu vederea ca motostivuitoristul era prieten la ora aia cu Bachus ca si celalalt om care era chiar mai rau si descarcam paletii cu saci. unde mai pui ca unul dintre paleti cand l-a pus jos l-a pus atat de bine in buza vaii, ca era acolo o vale, incat era sa se tot duca in rapa. si plecam inapoi cu inima stransa ca aveam o mica panta de urcat care culmea mai era si in curba. gol fiind tirul era o mare problema cu zloata de pe jos. eu cu pumnii stransi Cosma cupland diferentialul urcam cu greu panta respectiva si scapam, deja ma gandeam ca in noaptea aia nu o sa dorm in patul meu. ajungem si in Jibou si cobor desi nu va spun ce tentat eram sa ma duc la Suncuius la ai mei. Cosma nu s-ar fi suparat in mod sigur sa ma aiba companion pana in Bihor. poate data viitoare.

4 comentarii la “Plimbarea de seara

  1. Lucia Verona spune:

    Vrei să spui că te plimbi cu TIR-ul acum, iarna?

  2. codeus41 spune:

    Da, m-am plimbat aseara Lucia, am ajuns acasa pe la 9.30

  3. Lilick spune:

    Nu stiam pe unde.. ametala erai. Hahaha! 😆

  4. codeus41 spune:

    acuma stii )))

Lasă un răspuns

