Blogurile mele sunt „casa” mea

Blogurile mele sunt ale mele, nu sunt websituri sau ziare on-line. deci pentru toata lumea sa fie clar ca aici eu comand nu altii. Sunt un om ca oricare altul cu greseli, cu sensibilitati pe care e bine sa nu le atingi. Aici fac exact ce vreau eu si nimeni niciodata nu o sa-mi impuna mie ce sa fac. cine nu ma intelege sau se crede superior este liber sa nu mai intre aici, blogosfera e mare, nu am considerat niciodata ca sunteti obligati cu ceva fata de mine sau eu fata de voi. astea fiind zise va anunt pe aceasta cale ca am activat moderarea completa si aici, deci nici un comentariu nu o sa mai apara pe blog inainte sa-l aprob eu, si aprob exact ce vreau eu nu ce vor altii. sunt singurul stapan si mai este o singura persoana cu statut special aici, restul sunt vizitatori si in consecinta asta sa va fie comportamentul, de vizitatori si nu de stapani

11 comentarii la “Blogurile mele sunt „casa” mea

  1. madalina spune:

    Foarte bine, Cody. Blogul e al autorului lui, si cu asta am spus tot. Succes!

  2. Lucia Verona spune:

    Corect! Foarte bine faci! 🙂

  3. Nea Costache spune:

    Moamaaa, ce suparat e prietenul meu Codeus! Eu zic ca bine faci! Si eu moderez comentariile deoarece am primit unele, care-mi jigneau cititorii, altele foloseau injurii sau vulgaritati, incercau sa-mi dea sfaturi suparatoare…
    Sunt de acord deci cu tine. O seara frumoasa!

  4. codeus41 spune:

    va multumesc pentru comentarii. ne mai auzim

  5. Bordelezu spune:

    Bravo, Codeus! 🙂

    Mi-a placut tonul, dar nu numai… 🙂

    O zi buna!

  6. Neliniştitu' spune:

    Aşa Codiliane, tată! Dă-le la oase! 😀
    Io sper să ne mai şi vedem, nu numai să ne citim. 🙂
    Hai, numai bine să ai!

  7. Neliniştitu' spune:

    Codiliane, tată, iartă-mă, că ştii că te iubesc şi nu ţi-aş face rău! Prietenul la nevoie recunoaşte, he-he!
    Îmi pare cu bănat că te-ai supărat, că aş mai fi stat la taclale.
    Te pupez şi te stimez, numai bine îţi urez! 🙂

    • codeus41 spune:

      ok , asa cum ti-am zis si aseara de se mai intampla odata, cu mine chiar o termini. sunt doua avertismente, al treilea nu o sa mai existe. chiar daca intri sub „acoperire”macar spune ca esti tu si nu ma lasa sa cred ca esti altcineva. iti dai seama cat de jenat m-am simtit eu aseara?

      • codeus41 spune:

        si oricum eu ce am promis in august m-am tinut cred de cuvant, ce am zis aseara deja se stia in cercul nostru ca idee.

Lasă un răspuns

