1000 de comentarii

tocmai imi arata contorul de pe blogul meu ca sunt 1000 de comentarii, oaau. La 133 de postari, e mult e putin?pentru unii ar putea fi o cifra derizorie, pentru mine e o cifra magica. imi trece asa un gand fugar ,cate comentarii voi avea cand voi atinge 1000 de postari. vom trai si vom vedea

8 comentarii la “1000 de comentarii

  1. Orianda spune:

    bravo! 🙂 Tine-o tot asa!

  2. Bordelezu spune:

    La multi ani, Codeus!

    Sa fii iubit si fericit, ca sanatatea e inainte de toate!
    Sa fii sanatos, si sa ne mai povesteti si noua cate ceva! 🙂

  3. codeus41 spune:

    Multumesc Borde. incerc, incerc 🙂

  4. Paul Gabor spune:

    Depinde de cata rabdare ai…

  5. Lilick spune:

    Felicitari! Eu sunt la postarea cu numarul 1450, in 20 de luni. La comentarii insa noua nu ne-arata numarul. De ce oare?

    • codeus41 spune:

      pe blogspot nu arata numarul comentariilor, nici eu nu stiu cate am acolo. doar daca m-as apuca sa le numar dar asta ar insemna o munca de Sisif. acolo Lilick doa la cele 2 suete am catre 300 de comentarii, se pune? )))

Lasă un răspuns

