2009, sau mai degraba 2010?

ei si fuse si se duse. asta fost 2009. suntem tentati sa facem tot felul de bilanturi la sfarsit de an. a fost un an amestecat si pentru mine, cu bune cu rele, cu mai putin rele.pentru mine 2009 efectiv nu a schimbat prea multe in anul asta, ceea ce a schimbat foarte mult sunt perspectivele viitorul meu apropiat sau mai indepartat,a fost intr-un fel un an „preparator” pentru ce va sa fie in ceea ce ma priveste, dar nu asta ne dorim cu toti? privim mai intotdeauna critic anul ce tocmai a trecut, care a fost cu mult sub sperantele noastre care le aveam cu un an in urma, si din nou recidivam, stam in prag de an nou cu sperantele reinoite de parca ne-am nascut ieri si astazi ne dorim un an bun. nu stiu cat de bun va fi anul 2010, va fi sub asteptari sau imi va depasi asteptarile, anul care tocmai se incheie mi-a adus si cateva bucurii pe care nu le credeam posibile acum un an. in primul rand v-am cunoscut pe voi, cei care ma cititi. apreciez prietenia voastra , poate inca nu indeajuns pe cat meritati.la inceputul anului am indraznit sa privesc dincolo de ..orizont si am dat de voi, oameni pe care ii apreciez pentru gandirea lor si nu in ultimul rand pentru prietenia care unii mi-ati acordat-o fara rezerve. uite am zis ca nu fac bilanturi si usor tot la ele am ajuns. as putea sa fac si bilanturi politice dar ma abtin ,nu aici, aici e viata mea fara politic, deci ma voi rezuma doar la viata mea particulara, viata din care, incepand din 2009, faceti si voi parte mai mult sau mai putin, si unii intre voi va veti pune amprenta tot mai mult pe viata mea si in 2010. si GATA cu divagatiile mele. UN AN NOU FERICIT sa aveti si o viata cat mai frumoasa in continuare, sta in puterea noastra sa ne-o facem frumoasa, stiind sa apreciem viata asa cum vine cu bune si cu rele, in fond si la urma urmei cum sa apreciezi o zi cu soare daca nu a fost si una cu ploaie?

18 comentarii la “2009, sau mai degraba 2010?

  1. Chat Noir spune:

    La mulți ani, Cody !

  2. codeus41 spune:

    La multi ani si An Nou mai bun decat cea fost si pentru tine Eugene

  3. Neliniştitu' spune:

    Codilianeee…
    Să fii fericit, mă, să-ţi meargă bine şi să plesneşti de sănătate pe 2010.
    LA MULŢI ANI!

  4. codeus41 spune:

    plesneste tu de sanatate ca io nu vreau sa plesnesc 🙂 . io vreau numai sa ma simt bine. la multi ani si tie

  5. Lucia Verona spune:

    La mulţi ani, Cody, să ai un an nou aşa cum ţi-l doreşti!

  6. renata spune:

    La mulţi ani, Cody!
    Să fii sănătos şi să îmbătrâneşti cât mai târziu cu putinţă!

  7. matilda spune:

    La mulţi ani Cody, cu sănătate şi priviri senine, şi încearcă să fii fericit, să te bucuri de fiecare clipă lăsată de bunul Dumnezeu !

  8. George Serban spune:

    La multi ani, prietene! Un an mai bun, sa-ti aduca liniste si multe satisfactii, clipe frumoase!

  9. Nea Costache spune:

    La multi ani Cody, sa ai un an bun, cu sanatate si realizari!

  10. Lilick spune:

    Desi ti-am mai urat de cateva ori La multi ani, iti mai urez si aici, cu intarziere, sa nu lipsesc de pe pagina asta! 😆

  11. La multi ani cu sanatate !

Lasă un răspuns

