Sarbatorile de iarna

si fiindca incepand de la noapte practic intram in perioada sarbatorilor de iarna care se vor incheia tocmai la Boboteaza, am schimbat si eu hainele blogului cu altele mai in tema cu perioada asta,din pacate desi am bifat, facut tot ce zice acolo sa fac nu am reusit sa fac si sa ninga pe blogul meu. aaa deci la noapte vine Mos Nicolae, nu pot sa nu va scriu ca am ramas tot copil,si cred ca multi dintre voi au ramas tot copii, asa ca as minti daca as spune ca nu-l astept pe Mos Nicolae sau pe Mos Craciun. chiar mi-am pus intrebarea de ce in perioada sarbatorilor de iarna suntem mai deschisi sufleteste, mai buni.poate pentru ca prin nasterea Lui, cerul s-a coborat pe pamant si o face an de an in sufletele noastre. acuma fiecare simtim sarbatorile de iarna in functie si de unde ne aflam, cine suntem. la noapte vine Mos Nicolae, va spun maine daca a poposit si la usa mea. 🙂

13 comentarii la “Sarbatorile de iarna

  1. matilda spune:

    Foarte frumos ! Bun venit în lumea basmelor de iarnă. Felicitări !

  2. Chat Noir spune:

    Ba ninge … liniștit 🙂 Sărbători fericite !

  3. Sibilla spune:

    Druje, Cody…. frumosu-i la tine…
    No aşe, ui ce-a lăsat Moşu Niculaie pentru tine, Om Bun :


    Sibilla

  4. codeus41 spune:

    Multam Niko. la multi ani si tie de sfantul tau.

  5. Neliniştitu' spune:

    Frumos, bre, nea Cody! Să-ţi fie de bine! 🙂

    • codeus41 spune:

      Adi ce faci fratelo? dupa ultimele evenimente ,inca nu stim sigur ce si cum dar s-ar putea sa am nevoie de o relatie ceva de-a ta,ca o sa trebuiasca sa emigrez, daca ramane ciuma portocalie la Cotroceni eu nu mai vreau sa traiesc in Romania, ori plec ori ma spanzur, fara gluma

  6. Neliniştitu' spune:

    Tătuţule, aia cu spânzuratu’ iese din discuţie. Nu merită…
    Mergem la ungureni. 🙂

  7. Nea Costache spune:

    Oooo, bine te-am gasit in casa noua Cody! Frumoasa casa, iar cum ai fost om gospodar si ti-ai adus lemne inca de pe vara, varza si muraturile sunt puse din toamna la murat si porcul gata ingrasat se lafaie in cotet, in mod sigur va fi belsug in casa ta. Cert este ca noi, prietenii tai vom veni mai des pe la tine si vom privi pe geam cum ninge, langa o cana cu vin fiert!
    O zi frumoasa Cody!

    • codeus41 spune:

      frumos comentariu Nea Costache, din pacate cam greu la …etajul patru cu tabloul idilic pe care tocmai l-ai descris. dar ne straduim, nu-i asa?

  8. Paul Gabor spune:

    E doar o himera, nu suntem mai buni… Ne plac simularile, in fond suntem niste bestii…

Lasă un răspuns

