Toporul si….slanina

ne-am trezit toti patru in zorii zilei si ne-am pregatit de plecare. tata o tot grabea pe mama cu pusul mancarii ca sa putem ajunge cat mai devreme in zona in care ne faceam lemne. in cativa ani am facut curatire pentru pasunea comunala, erau lemnele mai ieftine, o gramada costa 125 de lei, iar noi faceam o gramada care era pe o remorca de tractor. fiecare facea ce putea dupa puteri.eu fiind inca in clasele primare, dar duceam la gramada ce puteam. am ajuns si la locul unde deja am mai fost si cu o zi inainte si facusem o parte din lemne si ne-am pus pe treaba. dupa cateva ore de munca ne-am asezat si noi sa mancam.facuse tata focul sa ne frigem slanina si mama despacheta mancare, cand o vad ca da din colt in colt, cautand ceva tot mai alarmata. Intr-un final ne anunta pe un ton resemnat ca a uitat cu graba sa puna cutit de acasa. ce era de facut, noi in mijlocul pustietatii la km buni de orice casa. dupa primele clipe de incurcatura si vreo doua injuraturi din partea lui tata pentru mama,desi practic si el era de vina ca dimineata a tot „pazit-o” sa se gate mai iute, pune tata mana pe un topor si incepe sa ne portioneze slanina ca sa o putem frige in frigare. a facut si niste „lopisti” de lemn ca aveam si de intins cate un pateu sau altceva pe paine, tot cu toporul taind si feliile de paine,totul s-a taiat, portionat cu toporul, era singura unealta ascutita pe care o aveam. si binenteles dupa primele clipe de neplacere avand in vedere in ce „hal” ajunsesem, ne-am pus pe un ras cu lacrimi asa cum de muulte ori se intampla in familia noastra, rasul asta ne-a insotit in familia noastra ca si o terapie de grup. Radeam din orice, oricand simteam nevoia sa ne descarcam de incrancenarea unei vieti care nu intotdeauna a fost roz

2 comentarii la “Toporul si….slanina

  1. Un jurnalist spune:

    Off topic: Foarte frumos nou tau blog Codeus. Felicitari!

  2. codeus41 spune:

    Claudiu, e de sarbatori hehe. dupa Anul Nou se schimba. merci de vizita

Lasă un răspuns

