Ciorba de pui cu amestec mexican

Ce-mi „tuna” mie intr-o buna zi cand rataceam printre rafturile de la Unicarm. iau eu un borcan de amestec mexican cu gandul sa fac o ciorba pentru care „nanele” de la tara cred ca mi-ar da tat in cap. Buuun, dupa ce mai fac cateva cumparaturi ajung acasa si pun oala pe foc, cu un rest de pui din care lipsea pieptul si pulpele. exista tot felul de pungi, eu mai iau pui fara piept ca e mai ieftin, pulpele le folosesc si ramane restul din care de obicei fac ciorbe.si pun puiul asta la fiert binenteles taiat asa in bucati mai normale, nu il pun intreg. dupa ce a fiert am scos carnea pe o farfurie si am strecurat zeama. apoi in oala pe care in prealabil o spal,nu folosesc alta oala, tot aia in care am fiert, pun vreo 150 ml de ulei si cand se infierbanta pun ceapa taiata sa se caleasca, dupa care pun vreo doi morcovi dati pe razatoare, sa se caleasca si ei. apoi torn zeama de pe pui si intre timp desozez carnea de pe oase si o rup bucatele mici sau o tai cu cutitul si o adaug in ciorba.tot cam in acelasi timp pun si borcanul de amestec mexican si mai las sa dea intr-un clocot sau doua. aaa am uitat sare se pune cand fierbe carnea. eu nu pun niciodata foarte multa la inceput, ca pot sa adaug si la sfarsit, stiti vorba aia de pus mai poti de luat inapoi nici vorba. intr-un castronel sau chiar o oala mica pun un pahar de smantana de 150 ml in care cateodata mai pun doua galbenusuri de ou, piper, chili sau alte condimente care va plac voua si amestec bine. se stinge aragazul si cu un polonic iau ciorba si o adaug peste smantana amestecand, asta pana se incalzeste smantana ,ca sa nu se branzeasca si apoi o pun in oala peste restul de ciorba.Si GATA ciorba. Pofta buna

5 comentarii la “Ciorba de pui cu amestec mexican

  1. Lilick spune:

    N-am mancat niciodata ciorba cu ceapa prajita si ulei. 🙂 Cu amestec mexican nici atat. Cody, ce faci tu acolo? Le inteleg pe „nanele” alea ale tale.. 😆

  2. codeus41 spune:

    Lilick pai nu am scris ca mie imi mai „tuna” cate una. si cateodata imi si reuseste ce-mi „tuna” 🙂

  3. livi spune:

    …am facut si eu !A fost excelenta…Multumim de reteta!

    • codeus41 spune:

      Livi nu ai pentru ce. inca nu ma dumiresc daca esti Livia sau Liviu, dar o sa ma lamuresti tu sunt convins.bucataria isi pierde farmecul in momentul in care te plafonezi la ideile altora. cateodata e chiar indicat sa iesi(deraiezi)de la reguli. ne mai auzim

Lasă un răspuns

