De la nunta la bingo si viceversa

a venit si seara in care impreuna cu fratele meu si cumnata ne-am urcat in masina, trasi la patru ace, sa mergem la Oradea la nunta fiicei unui var primar de-al nostru, care era si nasul de cununie al fratelui meu. eu eram cam suparat ca „iubirea” mea din vremea aceea a refuzat sa vina cu mine la Oradea la nunta, era din Piatra Craiului. am si mers dupa ea cu o zi mai devreme dar a refuzat sa vina, desi am insistat si eu si maica-sa. buun si am ajuns si noi la locul „tragediei”, adica a nuntii care avea loc la Casa Armatei in zona centrului vechi. Prilej de intalnire intre neamuri nuntiile astea. pana pe la 12.30 catre 1 noaptea a mai fost cumva dar deja ma plictiseam, asa ca neavand altceva mai bun de facut am uschit-o de la nunta si pana la sala de bingo care era doar la vreo 2 strazi distanta nu mi-a trebuit prea mult. era pe vremea cand doar ce aparuse jocul, inca nu era la televizor, initial acolo in sala aceea de la Oradea s-au facut primele transmisii de bingo de la televizor. ce nebunie a pus atunci stapanire pe noi, nu-i asa? si bingooo si linie haha. dupa vrei 2 ore de linie si bingo si linie si bani „aruncati” pe geam, am zbughit-o inapoi la nunta pana nu ma dadeau astia disparut cu totul. binenteles ca ai mei si-au facut cruce la propriu cand le-am zis unde am fost. adica vezi D-ne cum pleci de la nunta sa mergi la Bingo? asta nu intelegeau ei. bun si mai trece un pic, se pune si darul , tort alea alea iar Aurel zice hai sa mergem acasa, eu nu ca mai stau, aveam ganduri mari hehe. pleaca ei si nici dupa un sfert de ora plec si eu de la nunta direct la gara cu gandul care tren pleaca primul in orice directie sa plec cu el, adica accelerat ,rapid, nu orice personal care mergea mai incolo cu 40 de km. nu-mi ajunsese aventura, mai vroiam. imi era indiferent ca ajung in Satu-Mare, Timisoara, Cluj. si pica magareata pe Cluj. dupa ce m-am plimbat,vazut film si cate altele prin Cluj, dupa masa m-am intors la Suncuius unde cand i-am zis la cumnata unde am fost, mi-a aratat degetul la tampla si a zis ca ea refuza sa ma mai inteleaga

4 comentarii la “De la nunta la bingo si viceversa

  1. i.o.flavius spune:

    servus….
    da, unele lucruri le intelegem numai… noi 😉
    numai bine!

  2. Lilick spune:

    Mare plimbaret mai esti, Cody! 🙂 Cu Bingo-ul nu stiu cum e. N-am jucat/vazut niciodata. Cred ca e, de altfel, printre putinele jocuri de care nu am habar.

  3. codeus41 spune:

    asta de la televizor nu l-am jucat nici eu, dar am jucat atunci la inceput inainte de a fi la televizor.primul Bingo a fost la Oradea si au fost doua sali,una pe centru si una in apropriere de gara. in rest ma stii deja, nu-mi place viata anosta si atunci o mai pigmentez cu aventuri din astea.

Lasă un răspuns

