„Bunicuta”

Am intalnit-o intamplator pe vremea cand imi faceam cumparaturile intr-un anumit magazin. m-a surprins din primul moment prin vivacitatea de care dadea dovada. este la varsta la care majoritatea celor ca ea se incranceneaza ,sunt acrii si toata ziua se plang de una sau de alta. Ea nu, are o sclipire in ochi si o veselie debordanta, se bucura de fiecare clipa parca. Din discutiile aleatorii, niciodata intre patru ochi, nu mi-am permis niciodata acest lucru, am reusit sa aflu ca a fost profesoara in Brasov iar la pensionare s-a retras in orasul de pe Somes. Glumeata, pusa intotdeauna pe sotii ai zice ca e la varsta adolescentei nu o bunicuta trecuta bine de 60 daca nu 70. o mai vad destul de rar pentru ca eu mi-am schimbat obiceiurile in materie de magazin dar ma bucur intotdeauna cand vad „ghemotocul” de om pe centru care parca radiaza, nu ma pot abtine sa nu ma intreb intotdeauna, oare de unde mai are aceste resurse? ce rotite se invart la ea altfel decat la altii? o gluma de a ei pe care probabil nu o voi uita de cate ori voi pasi intr-un hipermarket „Carrefour, magazinul in care- cara si fura” sau alta constatare de a ei in magazinele astea poti sa stai toata ziua ca nimeni nu te intreaba ce vrei si de cand esti in el. nu-i asa ca e simpatica? 🙂

2 comentarii la “„Bunicuta”

  1. Lilick spune:

    Car/fur… hahah! 😆

  2. matilda spune:

    Simpatică bunicuţa, iar gluma e de nota 10 !

Lasă un răspuns

