Măşti

Am obosit sa port o masca
de fiecare data cand,
cei din jur vor un altul
eu sunt doar eu
si nu sunt ce vor altii
am obosit sa vad doar masti
in jurul meu cum se perinda
fiti ceea ce sunteti
am obosit…

12 comentarii la “Măşti

  1. Lucia Verona spune:

    Cody, ce surpriză, despre asta chiar trebuie să vorbim!

  2. codeus41 spune:

    sunt doar niste incercari stangace Lucia , nimic serios. adica nu cred sa fie

  3. Chat Noir spune:

    Mie mi-a plăcut foarte mult. Eu nu-s prea priceput … poezia mă mângâie sau nu. Asta mi-a mers la suflet.

  4. George Serban spune:

    Eu, ca expert in catrene cu doua sau cinci versuri, iti spun ca ai scris foarte frumos! 🙂

  5. [D][S][N] spune:

    ” In lucrurile cele mai mici, unde omul nu are timp sa se prefaca, se arata caracterul lui. „

  6. Bordelezu spune:

    ‘Mneatza!

    Frumos ai scris, Codeus!
    Stiam eu de ce te citeam 🙂

  7. codeus41 spune:

    bravoo Borde. eu inca nu stiu de ce ma citesti 🙂

  8. re-bella41'scititorusss spune:

    si mie imi place ,chiar daca am descoperit aceasta poezie dupa un an… valoarea e valoare

  9. codeus41 spune:

    Multumesc mult, aprecierile sunt bine primite chiar si dupa un an))))

Lasă un răspuns

