Juramantul fratelui

S-a apropiat ziua in care impreuna cu mama am plecat la Targu Jiu la juramantul lui Aurel. era prima mea calatorie mai lunga din viata si aveam emotii. in sfarsit a venit si ziua in care cu bagajul facut am plecat spre gara de unde dupa o calatorie cu personalul pana la Cluj urma sa luam acceleratul spre Targu Jiu. era sambata dimineata cand am plecat din Suncuius spre Targu Jiu unde urma sa ajungem seara iar duminica dimineata urma sa plecam la Balteni unde era incartiruit. acceleratul era super aglomerat dar din fericire noi aveam locuri. totul era nou pentru mine de la Cluj incolo, si desi am locuit cand eram mic la doi pasi de Petrosani amintirile despre zona respectiva erau estompate in mintea mea, imi aduceam aminte doar vag despre locurile acelea. am ajuns pe seara in Targu Jiu si marea problema care s-a ivit a fost ca nu am gasit nici o camera la nici un hotel din oras asa ca singurul lucru care ne-a ramas de facut a fost sa stam in sala de asteptare de la gara. nu am reusit sa dorm aproape deloc si doar pentru faptul ca nu eram obisnuit sa-mi petrec noptile in modul asta. duminica dimineata am luat autobuzul spre Balteni, eram tixiti ca sardelele in autobuz, si nu era singurul autobuz, ca au suplimentat cu mai multe autobuze. La Balteni puhoi de oameni, am reusit cu greu sa dam de Aurel, stand putin cu el inainte de Juramant, lucru destul de rar in armata pentru ca de obicei inainte de juramant soldati sunt foarte ocupati cu pregatirea pentru juramant. ceremonia a fost emotionanta si pentru mine si doar pentru faptul ca peste cativa ani voi fi eu in situatia lui Aurel….

3 comentarii la “Juramantul fratelui

  1. Lilick spune:

    La tine cine a venit? Astept continuarea.. 🙂

  2. codeus41 spune:

    ca sa nu astepti prea mult, la mine a venit mama, singura 🙂

  3. Chat Noir spune:

    La mine n-a venit nimeni la jurământ … mai târziu s-au popularizat asemenea evenimente. Dar eu sunt APV-ist 🙂 (mă rog, acum sunt doar în suflet).

Lasă un răspuns

