Criza


si fiindca sunt in pragul unei crize de nervi la adresa lui Base si pedelistilor lui, ascult sfatul unui prieten si ma calmez cu sunetul marii

9 comentarii la “Criza

  1. matilda spune:

    Nu te mai enerva pentru toţi dobitocii ! mai avem puţin şi sărbătorim !
    Pe 6 decembrie vom ciocni o şampanie , virtuală desigur, şi ne vom bucura !

  2. Bordelezu spune:

    O seara linistita, prietene!
    Si maine e o zi 🙂

  3. Neliniştitu' spune:

    Cody, tătuţule, laă-le dreacu’ de ştiri! Apucă-te de făcut potol, de ascultat metale ori de femei… Oricare dintre astea combinate, ajută! Femeile, cred, merg şi singure. :)))

    • codeus41 spune:

      pai mancare fac tot timpul ca altfel as muri de foame
      metalifere de ale tale nu ascult fratele meu ca nu-mi plac
      iar cu..aia nu e treaba ta sâc 🙂

  4. Chat Noir spune:

    Cody mulțumesc pentru ajutorul și încurajările de pe FaceBook și FarmVille. Sunt frânt de oboseală după atâta lucru la fermă (am învățat câte ceva). Și nu m-am enervat … n-am mai avut timp de Băse azi 🙂

  5. nakudo spune:

    tu te consumi ..ei isi fac circul in continuare ..nu se merita..poop

    • codeus41 spune:

      Stefania orice om normal la cap se enerveaza cand vede ce fac astia. dar vorba lui amigo meu ascult valurile si calmo pana data viitoare

  6. Nea Costache spune:

    Servus prietene! Nu te mai enervapentru lucru dracu, da-l in saracie ca scapam noi de el! Numai ca trebuie sa iesim la vot!

Lasă un răspuns

