O zi speciala, ziua mea

astazi implinesc frumoasa sau „urata”, dupa caz, varsta de 42 de ani. la ceas aniversar unii isi fac bilanturi, cati bani, cat au avansat in ultimul an etc.ei si eu o sa fac un bilant dar cel al prietenilor si a celor care in ultimul an m-au cunoscut prin intermediul acestei lumi, a blogosferei. in urma cu un an nu mi-as fi inchipuit ce mi se va intampla, nu aveam cum. e drept ca nu aveam conexiune acasa dar nu eram nici un novice in materie de internet. abia la inceputul anului asta am facut cunostinta cu blogosfera, odata si odata pe Victor si pe Mana trebuie sa-i pun la cheltuiala daca tot i-am ales nasi in botezul meu ca blogger ))) ce zici Mana?. in ultimul an am „cunoscut” oameni de calitate. oameni care gandesc ca mine avem multe in comun, ulterior pe o parte din ei i-am cunoscut si in realitate. stiti ce mi-as dori desi practic e aproape imposibil, sa fim toti adunati intr-o sala la un party. Lucia, Lilick, George, Adi-Nelinistitu, Madalina, Sibilla, Matilda, Flavius, Mana, Victor, Claudiu Lucaci, Razvan Marc, Adi Hadean, Paul din Spania, Dielda, Stefania de la Iasi, Malina de la Radauti. Satmarenii mei Crina, Marian, Ionut-Trexel. de la Constanta Mordechai. sunt multi asa-i si cati mai sunt dar ma opresc aici cu lista. Le trimit tuturor un gand bun. tot ce pot spera ca prieteniile incepute anul asta in blogosfera se vor pastra si in viitor. la multi ani inca odata pentru mine si hai sa ne distram si se ne veselim sperand intr-o lume mai buna, de noi depinde de fiecare in parte cum va fi lumea in care traim. Hai Noroc.
P.S. un gand special pleaca la Iasi pentru Dalila. sa-mi traiesti prietena draga

34 comentarii la “O zi speciala, ziua mea

  1. Manole spune:

    La multi ani, Codeus!
    Nah, ca te-am gasit …fix de ziua ta ! 🙂
    Sa fii iubit! 🙂

  2. Satmareanca spune:

    Îţi spun şi aici: La mulţi ani fericiţi cu multe realizări! Să ţi se împlinească toate dorinţele! Merci pentru gândurile bune! 🙂

  3. codeus41 spune:

    si eu iti multumesc Crina

  4. Lilick spune:

    Nu stiu daca ne vom strange vreodata toti cei pe care ne-ai numit. Dar mai putintei, asa, stii ca am fost. Si cat ne-am distrat. 🙂 In Bucuresti, la Ogrezeni, la Neptun… Sper ca anul viitor sa ne aduca si mai multe astfel de momente. Imi pare rau ca nu suntem cu tine acum… Dar nici tu nu ai fost la ziua mea. Suntem chit. Ehehe… cred ca tu azi, la masa, trebuie sa pui ceva mai multe scaune. 😛 Petrecere frumoasa, Cody! 🙂

  5. George Serban spune:

    Ca vrei sa ne aduni pe toti impreuna, inteleg. Dar ai tu bani pentru Sala Palatului? Vorba lui Lilick, las-o si tu pe grupuri mici. Este mai bine si pentru democratie, grupuri de max 5 persoane. Grupurile mari sunt periculoase iar noi, adunati toti intr-un singur loc, … Nici nu vreau sa ma gandesc 🙂

    • codeus41 spune:

      de ce ar trebuii Sala Palatului,facem in natura si pe banii de chirie sa te tii distractie. in partea a doua ai dreptate George,nici nu vreau sa ma gandesc ce i-am face noi lui Basescu sa fim toti intr-un loc

  6. Hai sa ai presiune! Sa-ti dea Dumnezeu mishteaux 🙂

  7. Mana spune:

    La mulți ani, Codeus! Să fii fericit!
    Zic că data viitoare când vii în București poate ne și cunoaștem! 😀

  8. codeus41 spune:

    multam Mana. sa ne tina D-zeu pana atunci. sigur ne vom cunoaste

  9. nakudo spune:

    multumesc din suflet..draga prieten si sper sa fii mereu zambitor si plin de bunatate si compasiune..cum te stiu..daca oamenii ar fi ca tine ..multe ..s-ar schimba..si tu stii ca eu latru ca e doar gura..oricand esti bine venit la iasi…la noi..la multi ani si buni fara pierderea inocentei…pentru tine
    http://www.trilulilu.ro/mdm/6e776d64b964aa
    te imbratisez

  10. Neliniştitu' spune:

    Hai, sa-ti fie de bine, Codiliane! Si sa fii sanatos si sa-ti mearga si mai bine ca-n mandatu’ trecut. :))
    Si cand dai prin Bucuresti, sa ma anunti si pe mine, sa te cunosc. :))
    LAAAAA MUUUULTI AAAANI!

  11. codeus41 spune:

    Adi te „omor” sa moara Veta. merci de urari fratele meu

  12. Paul Gabor spune:

    Sa traiesti cel putin dublu, mestere… Aici pe unde sunt am acoperire de toata jena, ma chinui de 10 minute sa scriu ceva pe blogul tau, dar nu disper, sunt insistent. Cred ca pana la urma vor ajunge si urarile mele acolo unde trebuie. Sa cresti mare, mai mare decat esti, si sa nu-ti uiti vorba, aia cu „adunatura” intr-o sala. Nu se stie niciodata….

  13. codeus41 spune:

    Multumesc Paul. te-am „strigat” la tine pe blog sa fiu sigur ca nu ratezi ziua mea. sa ai drumuri bune, salutul soferilor de tir

  14. Sibilla spune:

    Deci da ! 🙂
    La Mulţi Ani !
    Da pe munte n-o hi bine, laolaltă tăţi de-o pivo, o slibovica, două, nouă … ? Nu admit să lipsesc, că nu-s cităvă 😉 :))
    Ahaaa… v-anunţ public, după ce… Jos băsel, că-i MUSAI, s-apropie şi ziua me şi zău că-i rostu de-o spărtură şi-o batakandă pe mormântul lor de ciumeţi portocalii, să mă scuzaţi, da nu m-abţin, mânca-le-ar ciorile coliva, iartă-mă Doamne, că mă ştii…
    No, venii târziu şi pe-aci, da cu dar ţie, druje Cody :


    Doamnie batie-mă de nu voi învăţa pe toţi să jucaţi pe mese retko kolo 🙂
    Sibilla

    • codeus41 spune:

      Multam Niko. api sa stii ca nici citava nu esti, iara nu ai dormit tata noaptea. ooff ce ma fac io cu tine „huhurezule”. no dara ai grija de tine , mai vorbim si la telefon.

  15. matilda spune:

    Foarte, foarte mulţi ani şi tot mai mulţi prieteni. Sănătate să-ţi dea Dumnezeu şi tot ce mai vrei tu să ai !
    Poate la vară punem de-o tabără bloggeristică, cine ştie ? Dacă mai există căsuţele acelea romantice de la Boghiş , poate ne vedem pe plaiuri sălăjene.

    • codeus41 spune:

      Matilda la anul ne vedem pe alte plaiuri nu pe alea salajene daca ne tine D-zeu. si cred ca o sa ne vedem si muult mai des ))) uff cat pe aci sa uit, multam de urari 🙂

  16. La multi ani, multa fericire si viata blogosferica sanatoasa, ca de prieteni nu duceti lipsa 😀

  17. codeus41 spune:

    Alex multumesc pentru urari si merci si de vizita

  18. RAMONA spune:

    LA multi ani ! 🙂

  19. Cu placere. Sper ca a fost superba ziua…

  20. Un jurnalist spune:

    Vin si eu cu intarziere sa-ti urez viata lunga si sanatate! Sa fii fericit!

  21. codeus41 spune:

    Multumesc Claudiu, sunt bine primite si cu intarziere. se poate chiar de la tine sa nu le primesc, de la un coleg de suferinta a varstei critice. acum ne-am „copt” amândoi …leatule 🙂

  22. Bordelezu spune:

    „Mneatza!

    Ha, ha… eu am fost primul datorita Luciei! 🙂
    O zi buna!

    • codeus41 spune:

      ??!!! primul de la coada probabil Borde. ziua mea a fost in 30 si astazi e 3 noiembrie. oricum merci de urari chiar si cu trei zile intarziere

Lasă un răspuns

