Cascadorie demna de filme

ne intorceam de la lucru ca in fiecare seara. lucram in perioada aceea la Voivozi. plecam dimineata la 5.30 din Şuncuius si ajungeam la sapte la Voivozi. Seara plecam la ora 6.30 si ajungeam la ora opt acasa. era un program mai mult decat extenuant. si revenind la seara respectiva pe traseu in apropiere de Padurea Neagra exista un izvor de apa minerala unde intotdeauna si dimineata si seara luam apa. in seara aceea am ramas din intamplare ultimul la izvor. aaa am uitat sa va spun ca de la drum ca sa ajungem la izvor treceam peste o vale pe o punte facuta dintr-o bucata de copac, cum de multe ori puteti vedea pe vai mai laturalnice. buun si cand ma apropiam eu sa trec puntea soferul de la duba striga la mine sa ma grabesc eu o iau la fuga pun piciorul pe niste pietre care erau puse pe post de trepti pana la nivelul puntii si cand sa pun piciorul pe punte ma impiedic de capatul puntii si prin rasucire, ajutat si de viteza de propulsare care o aveam execut o pirueta de toata frumusetea in aer si cad pe spate direct in vale pe niste bolovani, sa tot fi fost ase la vreo 2 metri jumate de unde am cazut. colegii de la duba si soferul au ramas blocati cateva secunde.eu inca ametit de marea rasucire-cadere ma ridic in picioare, descult ca in aer imi pierdusem si pantofii din picioare si le strig fericit ca n-am nici pe dracu.dupa ce am urcat in masina comentarii care mai de care pana ce zice unul
-de te vedea Sergiu Nicolaescu te angaja pe loc
-ar fi fost o faza,scapam de voi si de santier, zic eu
si uite asa am reusit eu una dintre cascadoriile mele si am ratat sansa sa ma angajeze Nicolaescu pe post de cascador

P.S. viata chiar bate filmul cateodata

8 comentarii la “Cascadorie demna de filme

  1. dalila spune:

    filmul este viata!

  2. codeus41 spune:

    Cateodata ai dreptate prietena draga, ai grija de tine

  3. Lilick. spune:

    Frumos! 🙂

    ‘Neata Cody! Na ca am fost prima! 🙂

  4. codeus41 spune:

    esti sigura? eu nu as fi 🙂

  5. Nea Costache spune:

    Buna Cody! Cascadoria asta fara voie putea sa-ti cauzeze destule neajunsuri, Doamne fere!

  6. codeus41 spune:

    Nea Costache tocmai acest „fara voie”m-a scapat de neplaceri, nu-i asa? 🙂

  7. i.o.flavius spune:

    servus…
    da, ce este fara voie, paradoxal se intimpla sa fie fara urmari 😉
    toate cele bune!

Lasă un răspuns

