Sa „ucid” Vacanta?

dupa trei postari tinde sa devina Rocky 1 2 3 4…… adica plictisitoare si pentru mine si pentru voi.voi ce ziceti sa mai scriu sau nu? Daca e sa o scriu mai departe vor fi vreo sapte, opt …vacante.

14 comentarii la “Sa „ucid” Vacanta?

    • codeus41 spune:

      Lilick am incercat si se pare ca am esuat cel putin in momentul asta, trebuie sa o recunosc eu in primul rand. deci genul asta de povestire cum e Vacanta nu mi-e accesibil…inca. nu voi continua aceasta povestire o sa ramana asa cum e, nefinalizata

  1. madalina spune:

    Scrie, Cody, scrie. Vacanta este al cincilea anotimp, nu stiai? Toti vrem sa fie un sezon cat mai lung. Deci mai scrie!

  2. codeus41 spune:

    Mada nu e vorba de asta. e vorba ca povestirea mea in sine este un esec. se pare ca la „fiction” nu sunt pregatit sa scriu ceva, a fost doar o incercare de a aborda o povestire fara nici o legatura cu viata mea reala. ne mai auzim

  3. matilda spune:

    Ai scris foarte frumos, Cody. Tu eşti foarte sincer în tot ceea ce scrii şi asta e minunat.
    În altă ordine de idei, s-a întîmplat, din coincidenţă ( una fericită, sper) să primeşti de două ori aceeaşi leapşă . Vezi cum te descurci!

  4. codeus41 spune:

    si cand mi-am recunoscut esecul in privinta Vacantei am fost sincer. de obicei nu ma imbat cu …apa rece

  5. Nea Costache spune:

    Nu Cody, scrie mai departe! eu, chiar daca nu comentez intotdeauna, citesc si-mi place!

    http://www.neacostache.com/2009/10/06/succesul-lui-bacio/

  6. codeus41 spune:

    stai sa ne intelegem oameni buni. deci eu vorbesc doar de povestirea Vacanta asta mai de pe urma nu de tot blogul. unele comentarii mi-au dat impresia ca ati inteles ca nu o sa mai scriu povestiri. total fals

  7. Neliniştitu' spune:

    D-aia am rămas mai la urmă, ca să pricep ce vrei să spui. :))

  8. codeus41 spune:

    bine ca mai apari si tu din….gand in gand 🙂

  9. Neliniştitu' spune:

    Sunt câteva ore la care traficul e mai lejer, că-n rest conexiunea e de doi lei… Hai, numai bine să ai! 🙂

  10. codeus41 spune:

    ok .ai grija de tine Adi si sa ne vedem cu bine

  11. Paul Gabor spune:

    Asasinule…. Cel putin premeditare exista…

  12. codeus41 spune:

    ce premeditare?!!! de a „ucide”? m-am hotarat pe loc, nu m-am gadit mult Paul 🙂 merci de vizita

Lasă un răspuns

