Aventură pe un râu inghetat

In iarna aceea inghetase tot Crisul Repede fenomen destul de rar avand in vedere viteza apei. Ne-am luat saniile si ne-am repezit intr-o buna zi toata gasca de la bloc pe Cris. ne-am dotat cu bâte pe post de impingatoare si ne dadeam pe gheata, ne distram pana in momentul in care eu mai destept m-am indepartat tragand sania dupa mine de restul grupului spre mijlocul apei, la un moment dat fara avertisment gheata s-a rupt sub picioarele mele si in urmatoarea secunda eram in apa, frica a pus stapanire pe mine imi dadeam seama ca daca m-ar fi bagat sub stratul de gheata viata mea era pecetluita. inotam tot timpul incercand din rasputeri sa ma ridic pe stratul de gheata, incercari nereusite pentru ca atunci cand ma sprijineam in ea gheata se rupea. in timpul asta prietenii se apropiau cu precautie de zona in care eram si unul dintre ei s-a pus pe burta mi-a intins o bota pe care am apucat-o de capat iar ceilalti din grup il trageau pe Nicu de picioare cel care era pe burta, asa prin tarare au reusit sa ma scoata deasupra gheţii. am plecat toti spre casa satui de aventura chiar si restul care nu au patit nimic,tot grupul era cam speriat, mai ales de consecintele care ne gandeam noi ca ne asteapta acasa. Eu ud pana la piele pana am ajuns la bloc hainele de pe mine erau tabla de inghetate ce erau. de frica mamei nici macar nu am avut curajul sa ma duc in casa, stateam la coltul blocului. tot Nicu a fost cel care si-a luat inima in dinti si a mers la noi in casa si i-a spus mamei. Mama saraca a iesit afara intr-un suflet, ce sa ma bata ca era moarta de ingrijorare. m-a dus in casa si vreo 10 minute m-a tinut langa teracota sa se dezghete hainele ca practic nu ma putea debraca de ele. dupa ce a reusit sa le scoata alta problema pe capul meu dand de caldura au inceput sa ma doara degetele de la maini, m-a dus in baie si a dat drumul la apa rece si m-a pus sa le tin sub jetul de apa si sa le frec o mana de alta. eu plangeam de durere. dupa ce cat de cat mi-am dezmortit mainile m-a imbracat in pijamale mi-a bagat un ceai pe gat cu putin alcool in el si direct in pat. 24 de ore cred ca saraca mama nu a avut liniste pana nu a vazut ca a trecut pericolul.

4 comentarii la “Aventură pe un râu inghetat

  1. matilda spune:

    Ehe, amintiri din copilărie, dar ce farmec au… O noapte călduţă îţi doresc, Codeus .

  2. codeus41 spune:

    Mulţumesc Matilda

  3. Nea Costache spune:

    O aventura pe care n-o poti uita! Ai avut norocul ca prietenii au stiut cum sa te scoata din apa, astfel totul s-ar fi terminat tragic. O seara minunata!

  4. codeus41 spune:

    da Nea Costache totul s-ar fi terminat atunci,si am mai avut cateva momente in viata mea in care am trecut la un fir de par de moarte. o seara placuta si pentru matale

Lasă un răspuns

