Trei zile

Era in decembrie 1990. am intrat in primul concediu de dupa revolutie si pe de alta parte cel mai mare concediu care l-am avut vreodata, s-au adunat 33 de zile lucratoare si am fost obligat de sefi sa-l iau pe tot odata, D-zeule mare am fost in concediu de la 1 decembrie pana in 27 ianuarie pentru ca au fost si liberele adaugate de la sarbatori. am stat vreo 2 saptamani pe langa casa ca si un catel pana m-am saturat si i-am zis mamei ca eu imi iau lumea in cap ceea ce am si facut. Mi-am facut bagajul si intr-o seara am plecat ac compas Predeal fara sa am vreo rezervare la vreun hotel, gaseam eu ceva la fata locului. ei si sa vedeti ce patesc in gara la Suncuius cand am plecat. ajung eu in gara si ma pun la povesti cu niste amici care mergeau la discoteca, era sambata seara cand am plecat, si numai ce vad ca trenul pune frana,eu bilet canci hahaha. binenteles ca m-am urcat fara si i-am dat nasului ceva pana la Cluj unde am luat bilet schimband personalul cu acceleratul. am ajuns dimineata devreme la Predeal si la ora opt m-am dus la dispeceratul statiunii sa-mi gasesc camera. am fost cazat intr-o vila intr-o camera cu patru paturi din care erau ocupate doar doua, doar eu si inca un tip care venise cu un grup mai mare imprastiati si ei prin alte camere si chiar vile. M-am alaturat si eu grupului care s-a format in timp si numai omogen nu era din punct de vedere al domiciliului. in prima seara cand am mers la masa ca aveam bonuri valorice si puteam sa luam masa unde vroiau muschii nostrii, a fost o chestie simpatica vizavi de chelnerita care ne-a servit. eram un grup cam de 12 persoane si chelneritei i s-a parut ciudat ceva la un moment dat vizavi de accentul nostru, ne-a intrebat de unde suntem.ei scena care a urmat este tocmai buna intr-un film de comedie, am inceput dintr-un capat al mesei sa-i insiram localitatile de origine si practic exceptand Moldova, nu aveam nici un moldovean printre noi, am acoperit strategic toata tara. Chelnerita de pe la mijlocul discutiei a ramas efectiv cu gura cascata la final intreband mai mult decat mirata „da cum de v-ati adunat?” ca practic nu eram 2 persoane dintr-un loc si nici macar vecini ca localitati. cineva i-a raspuns ca grupul s-a „sudat” in timp eu fiind ultimul venit in el. In alta zi ne-am dus hotarati la „Trei Brazi” pe …jos sa luam masa, nu va spun ca atunci cand ne-am intors in Predeal desi mancasem eram lihniti de foame de la drumul ala. Au fost trei zile fantastice cu zapada ca era in preajma Craciunului. am plecat spre …Salaj la neamuri, despartindu-ma de ei cu promisiuni ca ne vom reintalni,nu ne-am mai intalnit niciodata. mi-am petrecut cateva zile la neamuri in Salaj dar despre asta cu alta ocazie…

9 comentarii la “Trei zile

  1. Lucia Verona spune:

    Parcă am mai citit povestea asta…

  2. Nea Costache spune:

    Buna prietene Codeus si bine te-am gasit! Draguta aceasta povestire si daca stau bine sa ma gandesc, nu de putine ori, intre oameni care nu s-au cunoscut niciodata, se pot lega amicitii iar petrecerea unor momente placute impreuna, este, nu de putine ori, garantata! O zi minunata!

  3. Lilick spune:

    Sau sa luam lectii de la cel mai bun yodeler din lume;

  4. Lucia Verona spune:

    Cody, mi-ai spus chiar tu povestea asta, acum cîteva luni.

  5. codeus41 spune:

    aa ti-am povestit pe chat, asta da dar eu credeam ca era vorba de vreo postare. ei asta e acum ,daca suntem amici buni se mai intampla sa auzi o poveste de doua ori

Lasă un răspuns

