Romania noastra si CFR-ul lor

A venit si ziua mult asteptata in care sa plec in calatoria planificata timp de 2 luni. si ca intotdeauna inainte de orice plecare a mea ziua a trecut foarte greu, orele parca erau zile. printre facut bagajul incursiuni in oras si stresul de a nu uita ceva acasa mai vorbeam la telefon si cu prietenii din Bucuresti. La ora stabilita l-am sunat pe nepotu’ care se oferise sa ma duca la gara cu masina, desi distanta nu e chiar asa mare vreo 10 minute de mers pe jos. in sfarsit apare si acceleratul ma instalez si dupa plecarea din gara le sun pe Lucia si pe Lilick ca am plecat. imi plac calatoriile foarte mult, privesc cu nesat peisajele si oamenii tarii mele. cu tristete o spun ca pe unde am trecut atat timp cat a fost ziua am vazut foarte multe campuri lasate de izbeliste, in loc sa creasca grau si alte culturi in peisajul agricol isi faceau tot mai mult simtita prezenta ciulinii. oare oamenii politici cand trec asa prin tara isi pun ceva pe ochi sau cum fac, sau sunt atat de imuni la durerea pamantului si a taranului incat nimic nu-i mai misca. avem o tara pe care multi si-ar dori-o si ignoram acest dar de la D-zeu, ne batem joc de el.Din Dej acceleratul a mers pe varianta Toplita Brasov si chiar daca peste noi s-a lasat intunericul eu stateam pe geam in holul trenului privind si respirand cu nesat aerul de munte. Daca ar fi sa cred in reincarnare cred ca intr-o viata anterioara am trait in varful muntelui ca prea imi place zona muntoasa cu padurile ei de brad nesfarsite. Inainte de Brasov ne-am trezit ca trenul opreste in mijlocul campului imediat dupa ce am trecut de Harman. in prima faza am crezut ca nu aveam intrare in gara, doar am facut un curs de manevrant mai stiu cate ceva de CFR. vedem ca gluma se ingroasa minutele trec si noi pauza nu ne miscam,norocul cu sotul unei d-ne care o astepta in gara si a venit cu masina dupa ea pana unde oprisem noi, el ne-a spus ce se intampla ca oamenii care ar fi trebuit sa o faca in speta conductorii nu si-au facut simtita prezenta. Si tipul ne-a spus ca se intamplase ceva si a cazut tot sistemul de ghidare in zona care tinea de gara Brasov. am stat 2 ore acolo, m-a trezit miscarea trenului, ma bucuram ca in sfarsit ne miscam cand iar ne-am oprit de data asta intre blocuri inainte de gara. am mai stat si acolo 2 ore,intr-un final am ajuns si noi in gara Brasov unde abia dupa cateva minute de la sosire suna telefonul ,fiind trecut de ora la care ar fi trebuit sa fiu in Bucuresti m-a sunat Lilick sa vada daca am ajuns
-ai ajuns zice ea
-da, in gara in Brasov am zis eu cu naduf
si ii explic ce si cum cu intarzierea asta. intre timp pe la 5 i-am trimis si lui Nelinistitu’ un SMS sa nu se mai oboseasca sa vina la Gara de Nord ca eu eram inca in Brasov. se oferise baiatu’ sa ma ia de la gara. pe la sapte ma suna Lucia eu eram undeva prin Predeal. I-am zis ca nu stiu cand ajung pentru ca tot orarul trenurilor a fost dat peste cap si o sa o sun in momentul in care voi ajunge in Bucuresti unde am ajuns intr-un final pe la ora 10. 16 ore si 30 de minute din momentul in care am plecat din Jibou si momentul in care am ajuns in Bucuresti, vreo 560 de km. D-zeule mare in orele astea ajungeam cu avionul in …Brazilia

10 comentarii la “Romania noastra si CFR-ul lor

  1. Lucia Verona spune:

    Dar ai ajuns 🙂
    Mi-a plăcut aia cu politicienii „imuni la durerea pămîntului şi a ţăranului” !

  2. Neliniştitu' spune:

    Nu mai bine stăteau aşii în Brazilia, că tot aia era? :))

  3. Lilick spune:

    O sa ne mutam in Brazilia. Poate ajungi mai repede. :))

  4. codeus41 spune:

    D-ne fereste ca mi-ar fi imposibil sa vin la voi, sau vin odata bine si pentru totdeauna hahaha

  5. Neliniştitu' spune:

    Da, bre, iar ăia au o mare şi mai mare şi multe bikinoase pe plaje. :))

  6. madalina spune:

    Adi, dar nu mai intrerupe omul cu bikinoasele tale. Cody povesteste aici lucruri serioase, despre mersul chefereului şi intalniri cu prietenii.

  7. codeus41 spune:

    Lasa-l Mada sa-si faca numarul. daca nu ar pomeni asemenea lucruri sau sa scrie in stilul asta probabil l-as intreba ce o facut cu Adi 🙂

Lasă un răspuns

