Vineri seara in ….parcare

Pe la ora sase jumate suna telefonul,cum eu ma culcasem abia de 2 ore, ca atunci dimineata pe la 10 am ajuns in Bucuresti si la amiaza am fost cu Lucia in oras sa luam masa, nauc de somn dau cu mana pana dau de el si cine credeti ca era la telefon amigos Mihai, ca era in zona si sa iesim pe centru zic stai bre sa-l sun pe Adi (nelinistitu)sa vedem o ajuns acasa sau e tot la lucru. buun, inchid telefonul si dai pe taste sa-l caut pe nelinistitu ,in sfarsit il gasesc si ttrrr.raspunde asta
-Ce faci Codiliene
-io fac bine ,tu ce faci, ai ajuns acasa.
-nu, sunt tot la serviciu
-bine mah zac io, vezi ca m-o sunat Mihai sa iesim in oras,l-am lasat pe stand-by pana te-am sunat pa tine sa vad daca vi si tu
– Codita cand ajung te sun si ne intalnim
– no ase ramane atunci
sun inapoi pe Mihai hai bre dupa mine ca am uitat sa va zic io am stat pe Stefan cel Mare si Mihai al nostru era in momentul ala pe la Romana,nu sta acolo e mai sudist. ne intalniram jos in fata blocului si dai printre blocuri direct in centru.mai fratilor ma invarti Mihai pa centru ala de ma apuca ametala, tot ce am vrut am vazut. intr-un final am ajuns si la Unirii si ne bagaram la hipermarket de luaram cate ceva. am luat si o berica ca mie va spun drept mi-a incoltit un gand in cap. in jur de 9 si ceva seara binenteles adastaram pe trepti la TNB unde subsemnatul isi dorea cu ardoare sa bea berea aia.stand noi acolo numa ce aud ca se trezeste telefonul meu, era Adi care scapase cu chiu cu vai de la serviciu si era pe la Rosetti, ii spun unde suntem si nu peste multa vreme numa vad un dulap de om „aterizand” in fata noastra,stati linistiti ca-l stiam din poze,nu m-am speriat.pupaturi alea alea si Mihai se tureaza spre casa.io cu Nelinistitu aista merem in parcarea de la Inter pentru intalnirea de gradu’ 3 dintre mine si Matizoi, masinuta aia simpatica a lui Adi. si plecaram spre casa lui ,ca asta cu gandul la intalnirea cu mine il pusa Satana sa ia un dovleac din magazin sa-mi faca chipurile mie la cuptor.io va spun drept dupa dovleac nu ma dau in vant da hai fie de dragul lui Adi o fac si pa asta ca n-oi muri.Aista cand am ajuns in cartier, strategic ma baga cu capul inainte intr-un ABC si-mi cumpara 2 beri negre,imi place berea neagra na. mai ia el ce ia de pe acolo si zvarr amandoi in casa. baiatul finut imi pune o bere in mana ma instaleaza confortabil intr-un fotoliu de ala perna, da drumul la televizor zice el ca a dat drumul si la „metalifere”da io sa mor de stiu de asa ceva, si mai stam la o poveste si pa la 11 trecut isi aduce aminte ca nu o bagat dovleacul la cuptor.Mah zac sezi naibii bland nu-l mai baga la ora asta, nu el nu si nu ca el il baga. si ne punem pa dapanat povesti ,fie vorba intre noi la el pe blog cand o povestit o zas ca nu am buton de oprire, asta cam asa e cand am cu cine nu ma mai opresc.stii sfantu’ ce cuptor are aista la aragaz ca nu o dat bunul D-zau sa se coaca dovleacul pana pa la 2 noaptea, io bausem berile .No intr-un final scoate Adi dovleacul din cuptor,il taie si vreo 10 minute si inainte de-al face harcea-parcea si dupa s-o tat invartit cu aparatul ala foto dupa farfurie de ziceai ca cine stie ce expozitiune asteapta fotografiile alea.Bah zic eu de colo da mai termina cu fotografiatul ala da sa vad ce ai facut si sa ma duci naibii acasa sa ma culc ca maine e cenaclu si tre sa ma duc si cu Lucia in oras inainte. no in final imi da sa gust, am gustat si zac da tu nu ai ceva sos dulce pan casa asta un toping ceva. ma si scoate aista o sticluta cu ase ceva intrebati-l pa el de ce-o fost ca io habar nu am si da-i cu generozitate peste bucatile de dovleac, dupa aia cand am luat o bucata ii zic”ei alta viata, suna bine.intr-un final ma repede Adi pe Stefan cel Mare si mai apuc si eu sa ma dezbrac ca eram in stare sa ma culc imbracat la cat de obosit eram cu doar vreo 3 ore de somn adunate in 48 de ore.

21 comentarii la “Vineri seara in ….parcare

  1. Lilick spune:

    Haha! Parca e povestita de Amza Pellea. Desi stiam povestea din trei parti, tot am murit de ras. 😆

  2. codeus41 spune:

    stai bre ca mai am nevoie de tine in viata mea, sa nu mori, nici macar de ras 🙂

  3. Neliniştitu' spune:

    Al boalii să fii tu, Codiliene! Cum profitaşi tu de ospitalitatea neaoş-românească şi dăduşi treburi de nezis în fapt… No, te prind io, mă! :))))

    PS: Fain le mai înfloreşti, să dea boala! :)))))

  4. Lucia Verona spune:

    Da, acum, punînd cap la cap poveştile lor, cred că începem să înţelegem ce s-a întîmplat de fapt. :))

  5. Neliniştitu' spune:

    Las’ că-i perfect aşa! Culcă-te, bre, că mâine e iar o zi de muncă. :)))

  6. mihai 4 spune:

    Un titlu mai inspirat era,”dovleacul”.De ce zic asta?pentru ca jumatate din seara aia sa invartit in jurul unuia si vad ca intr-un final ati fost extrem de curajosi si trecurati la ”fapte”.God for you,Cody,dar mie nu-mi oprisii dovleac.Vezi cum esti….

    • codeus41 spune:

      Mihai problema cu titlu este ca am vrut sa fie intr-un fel sinonim cu titlul cartii lui Adi „joi seara in parcare”, la noi a fost vineri seara. iar cu dovleacul ce sa zic dracu te-a pus sa pleci acasa,veneai cu noi mancai

  7. mihai 4 spune:

    Hi hi….Oooo,deci sa inteleg ca asta va salveaza acum,adica:”titlul cartii”!Va prind eu,in special pe grasu ala pe care abia astept sa mi-l bag in bucatarie nitzel.

    • codeus41 spune:

      Mihai titlul era in capul meu inca din Bucuresti inainte de a merge la mare, Adi poate sa depuna marturie. cu bagatul lui Adi in bucataria ta nu stiu ce sa zic, sigur ai bucataria mare? 🙂

  8. Neliniştitu' spune:

    Cody, nu e pentru toţi, bre, numa’ pentru conesiori… :))))

  9. Neliniştitu' spune:

    Adică-i numa’ pentru noi, bre, Cody, ăi de cunosc! :))

  10. Lilick spune:

    Iti raspund aici: ‘Neata Cody!!!! 🙂

  11. Oana spune:

    Uite la el, il bagi in casa si toarna tot. Urat 😀

  12. codeus41 spune:

    Oana nu am turnat tat, numai berea aia sigur am turnat-o toata pe…gat. daca scriu numa de seara aia fac la sigur un capitol nu un text amarat cat o fost asta

  13. Neliniştitu' spune:

    Cody, nu te obosi! 😀

    PS: Mai dau bere! :))

  14. codeus41 spune:

    lasa ca de la primavara dai tu mai multe si eu la fel 🙂

  15. Neliniştitu' spune:

    Aşa să ne-ajute Dumnezeu şi cine mai trebuie. :))

Lasă un răspuns

