Intalnirea cu Ea (II)

Si desi ne culcasem in noaptea aceea destul de tarziu pe la trei noaptea,pentru ca ne-am intalnit cu un prieten din zona,ii multumesc si pe aceasta cale pentru prezenta, m-am trezit la ora 7 nerabdator sa profit cat mai mult de Ea. am facut un dus,m-am imbracat si fara sa deranjez grupul de prin camerele lor m-am turat pe plaja cu o scurta oprire la barul pensiunii unde eram (numele e secret) pentru a-mi bea cafeaua de dimineata. am urcat pe stabilopozi si acolo m-am pierdut in admiratie si melancolie,daca nu as fi avut telefonul la mine probabil uitam si de micul dejun si de tot, a avut grija Lucia sa ma trezeasca la realitate, m-a vazut mai devreme de pe terasa camerei calare pe stabilopozi.am urcat inapoi faleza si am luat micul dejun.dupa aceea Asul de duba, Asul de ghinda, si eu Asul de verde impreuna cu MeMe am plecat pe plaja. din pacate Asul de rosu nu ne-a insotit dar a vazut pozele. ei si am intrat eu si Asul de duba in mare urmariti cu aparatele de foto si de filmat de fete,la primul val mai serios m-a trantit de nu m-am vazut si am si inghitit apa,asta a fost primirea marii pentru mine,ce credeam eu ca scap asa ieftin, a vrut probabil sa-mi arate din start cine e stapanul. A fost o prima intalnire care a durat vreo 2 ore, sper sa nu fie si ultima, ei na ca acu’ incep sa visez cu ochii deschisi. impresii au fost nenumarate,nu sunt cuvinte in Dex pentru impactul asupra mea vizavi de intalnirea asta cu marea. ei si gata povestirea cu Marea, vor urma alte aventuri din Bucuresti si de pe drum

13 comentarii la “Intalnirea cu Ea (II)

  1. Lilick spune:

    Nici eu nu mai stiu cum s-au impartit asii. :))

  2. codeus41 spune:

    pai tu esti ghinda, asta cred ca stiai, duba a intrat cu mine in mare, eu sunt verde iar Asul de rosu a ramas sus in pensiune. e clar?

  3. Lilick spune:

    De doua nu mai stiam… 😀

  4. matilda spune:

    Astăzi eşti melancolic, Cody ? îţi doresc o duminică minunată !

    • codeus41 spune:

      Matilda oau pentru mine e o premiera, un dialog trans..bloguri. 🙂 nu stai linistita nu sunt melancolic desi pe undeva vizavi de zilele trecute hmmm.. la Mana spuneam ca in general devenim melancolici cand vine toamna, avand in vedere ora iti doresc o seara cat mai placuta,eventual o mica evadare in oras?!!

  5. Sibilla spune:

    🙂
    Fie, recunosc… nu am avut parte de-o astfel de intalnire, deci, nema poze, nici impresii, raman fidela muntelui si, poate-ntr-o zi…
    Duminica frumoasa, druje Cody,
    Sibilla

    • codeus41 spune:

      Niko o sa spun ce spunea Lucia cu…misiunea imposibila. nimic nu e imposibil. si tie o seara cat mai placuta,vezi ca poate… suna ceva in seara asta

  6. Neliniştitu' spune:

    E mai fain pe blospot. :))

  7. codeus41 spune:

    Stai Adi stai sa vezi ce fain a fi minten aici la urmatoarea postare 🙂

  8. Neliniştitu' spune:

    Să nu te pună Necuratu’ să spui prostii, că mă pun în Matizete şi te trezeşti cu mine-n balcon! 😀
    Io atâta-ţi zâc! :)))

  9. codeus41 spune:

    am zas tat, nu mai schimb nimic 🙂

Lasă un răspuns

