Astazi acasa

ei astazi sunt si eu acasa toata ziua. pana la ora asta am navigat pe net, am fost la piata de mi-am luat un flacon de lapte si m-a pus naiba sa iau vreo sase vinete, m-am intors acasa am facut baie am pus vinetele sa fiarba ca nu-mi place sa fac fum in casa ca sa le coc, acum chiar cand scriu am o mare dilema, mi-e foarte somn, oboseala de peste saptamana isi spune cuvantul, ce sa fac sa opresc aragazul si sa ma culc sau sa ma chinui cu pardalnicul asta de somn pana fierb vinetele, cred ca ma culc mai degraba si continui dupa ce ma scol ca mai trebuie sa fac si mancare si un pic de curatenie, maine din nou….”Moscova” asa ca iar nu am timp de mine.

8 comentarii la “Astazi acasa

  1. Lilick spune:

    Mai bine le puneai la copt. 🙂

    • codeus41 spune:

      in cuptor?!! daca nu ai stiut Lilick vintele cam „bubuie”in cuptor. oricum eu sunt adeptul coptului petabla dar unde pentru cateva vinete. oricum nu-mi prea place ca le fierb ca nu au gustul celor coapte pe foc dar asta e

  2. matilda spune:

    Vinete fierte ? De fapt, fiecare cu gustul său, dar, fierte ? Somn uşor şi-apoi poftă bună !

  3. madalina spune:

    Somn!! Primul si cel mai important! Mai las-o de burta si de vinete, ca pot astepta! Seara buna!

  4. Lucia Verona spune:

    Cody, se fac şi în cuptor, dar trebuie înţepate cu un cuţit înainte, ca să nu „bubuie”. Sigur, cel mai bun gust îl au coapte pe tablă.
    Dar, de acord cu Mădălina, somnul are prioritate :))
    O seară frumoasă!

Lasă un răspuns

