dulce asteptare si…chinuitoare

Mai sunt cateva saptamani pana o sa vina si ziua in care ma voi intalni cu voi. este o asteptare plina de nerabdare, intr-un fel parca timpul trece cu o viteza mult prea mica. si binenteles astept cu nerabdare intalnirea cu Bucurestiul, desi nu stiu daca as putea locui vreodata in el imi place foarte mult reintalnire cu orasul, parca ar fi vorba de intalnirile cu o iubita, rare dar atat de mult asteptate. bucurestenii o sa rada, ei sunt super satui de orasul lor. eu il iubesc in felul meu.

14 comentarii la “dulce asteptare si…chinuitoare

  1. matilda spune:

    Nu voi rade, desi sunt bucuresteanca, imi iubesc orasul, cu bune si rele, asa cum cred ca fiecare isi iubeste obarsia. Fii binevenit in Bucurestii mei !

  2. codeus41 spune:

    merci Matilda. dar asta mai incolo spre sfarsittul lui august cand sper ca te voi vedea si pe tine. sa ne vedem cu bine

  3. Lucia Verona spune:

    Cody, mie-mi place Bucureştiul, e oraşul meu de peste 40 de ani, sigur că aş prefera să fie mai puţin praf şi mai multă ordine, dar nu m-am săturat de el. Şi abia aştept să-ţi spun bun venit!

  4. madalina spune:

    Hai, mai Cody, ca de cand ne tot amagesti! Deci urmatorul cenaclu Lili se tine si cu participarea ta!

  5. codeus41 spune:

    eu nu amagesc pe nimeni. nu am zis Mada ca particip la nici unul pana …acum. cu ajutorul lui D-zeu voi participa la asta ce va sa vie.Sa ne vedem cu bine Mada

  6. Nea Costache spune:

    Si eu iubesc Bucurestiul cu bunele si relele lui si oricand mi se iveste ocazia, il vizitez cu mare placere.

  7. codeus41 spune:

    Multumesc de vizita Nea Costache. din pacate eu luat cu multe treburi cotidiene am cam uitat de „portiţa” matale da promit sa o deschid acum

  8. Lilick spune:

    Mi-e drag tare de tot Bucurestiul. Atat de drag incat deseori ma uit la poze facute in Bucuresti, citesc despre locuri din Bucuresti…de parca n-ar fi aici, nu l-as vedea oricand de la mine de pe fereastra.

    Si cand sunt plecata de aici mi-e dor. Din an in an, atunci cand ma intorc in Bucuresti din diverse calatorii, il vad mai frumos. Ultima intrare in Bucuresti a fost dupa o ploaie, seara.. Mi s-a parut atat de curat.. un oras perfect.

    Sigur ca mai sunt multe probleme pe aici. Sigur ca mai e mizerie in multe locuri, dar as da vina tot pe oameni nu pe el.

    Cea mai frumoasa declaratie de dragoste la adresa Bucurestiului am auzit-o intr-o zi la tv de la Tariceanu. Povestea cat de mult iubeste orasul asta, cu tot cu praful lui. Si am simtit ca vorbeste cu pasiune.

    De-abia astept sa vii, Cody. Sper sa avem timp sa ne plimbam cu Lucia, cu Mada, cu George, cu toti prietenii. Sa te distrezi si sa razi cu noi asa cum facem noi cand ne vedem.

  9. codeus41 spune:

    Si eu abia astept Lilick sa ne plimbam agale pe Magheru sa trec ca intr-o adiere pe Romanasi cateva strazi pe acolo intre Gara si Universitatii pe unde nu am fost de mult tare.si poate trag o fuga si pe la Academia Militara, pe Drumul Sarii, sa mai umblu la pas pe Antiaeriana si in Ghencea ,multe locuri de vazut a si sa nu uit pe la Sala Radio si pe Republicii.poate prea mult de vazut intr-asa scurt timp

  10. Neliniştitu' spune:

    Cody, dacă o să fiu p-aci, ai putea să mă ai de ghid. :))
    Oricum, Centrul Vechi nu trebuie ratat. Atât cât mai e…

  11. codeus41 spune:

    Multumesc Adi, eu sper sa fii dar ma gandesc si la posibilitatea ca nu o sa ajungi in Bucuresti

  12. Paul Gabor spune:

    Sa iei pe cineva cu tine, sau poate gasiti pe cineva sa dea mustele afara din Cismigiu…

  13. codeus41 spune:

    Paul…Paul…

Lasă un răspuns

