Aventuri intr-un pahar cu apa (IV)

Am parcat acolo langa poarta de la Metro si am tras o fuga prin Metro atunci seara,binenteles ca iar mi-am facut sange rau. dimineata de vineri am descarcat si fara prea multe fasoane am plecat din nou la drum fara sa vad prea multe din Iasi am fost doar in capatul Iasului si ne-am intors inapoi pe unde am venit plecand spre urmatoarea destinatie care era Metro Suceava. ei aici am avut parte de o mica aventura, nepotul cand a facut manevrele prin curte pentru descarcare a indoit cu spatele tirului un semn din ala de circulatie, scandal mare toata lumea isterizata unul spunand tembelul ca trebuie chemata politia pentru constatare, am fost gata sa izbucnim in ras doar nu era drum public, era curtea de la Metro. In fine s-a deplasat inclusiv directorul general al Metro din Suceava pentru „incident” si s-a rezolvat problema prin indreptarea semnului cu ajutorul motostivuitorului, atat de „destepti” sunt unii incat a trebuit sa se deplaseze Seful ca sa-i scoata din impas. am descarcat si ultima marfa pe care o mai aveam in tir si da-i bataie mai departe prin pasul Tihuta spre Ardeal. Pe drum nu am putut sa nu remarc frumusetea uluitoare a peisajului mai ales in Vatra Dornei unde poate voi ajunge vreodata sa-mi petrec cateva zile. am vazut si Hotelul Dracula din pasul Tihuta, binenteles din mersul masinii ca nu am oprit ,era tarziu trebuia sa ajungem si acasa. Cand am ajuns in Dej unde eu urma sa cobor sa plec spre casa la Jibou, nepotul plecand mai departe spre casa in Bihor, am ajuns exact cu 5 minute dupa ce plecase ultimul tren spre Jibou la 8 fix, ce-i de facut? nu am stat mult pe ganduri si decat sa-mi petrec noaptea in gara in Dej am luat taxiul pana la intersectia drumului care ducea spre Jibou cu speranta ca macar voi prinde o ocazie pana ajung personalul din urma, am avut un noroc nesperat dupa nici 5 minute de stat in drum a venit o dubita dispre Bistrita  care mergea la Zalau si uite asa am ajuns acasa la ora 10 seara dupa o saptamana sau ma rog aproape o saptamana obositoare dar si plina de aventuri. aaa si practic dupa ce am facut mai mult sau mai putin inconjurul Romaniei in doar 5 zile.

9 comentarii la “Aventuri intr-un pahar cu apa (IV)

  1. Neliniştitu' spune:

    Bravos, Codiliane! Eşti un Calistrat Hogaş contemporan. 🙂

  2. codeus41 spune:

    ma magulesti prea mult Adi.oricum venind din partea ta nu pot sa spun decat plecaciune maestre.sper ca faci tot ce poti sa fii pe sfarsitul lui august in Bucuresti, mi-ar parea rau sa nu ne intalnim

  3. Neliniştitu' spune:

    Hai, bre, exagerezi! Dacă eram „maestru” punea vreo editură pricopsită ochii pe mine, he-he!
    Nu ţine de mine programul, dar viaţa le va aranja să ne vedem vreodată… 🙂

  4. i.o.flavius spune:

    servus…
    Romania petrecuta astfel, vazuta prin intimplarile tale, cu locuri si moravuri, un jurnal inedit si atit de proaspat si real…
    cele bune

  5. madalina spune:

    Vii aici la sfârşitul lunii? CE bine!

  6. Lilick spune:

    Mi-a placut mult serialul asta. Jurnalul de calatorii in.. tir. 🙂 Ai talent, Cody. Observi lucruri la prima vedere simple, dar pe care stii sa le descrii in asa fel incat sa ne tii cu atentia fixata, sa aflam ce se va mai intampla, incotro o vei mai lua… Si totul e descris simplu, fara exagerari nefiresti, fara umor scrasnit. Cuvintele curg. Esti un bun povestitor.

Lasă un răspuns

