Aventuri intr-un pahar cu apa (II)

Ne-am trezit doar dupa vreo trei ore de somn,trebuia sa ajungem la destinatie pe la opt ,o fabrica de termopane din marginea Bucurestiului,undeva la capatul bulevardului care iese spre Bragadiru daca nu ma insel. Erau niste utilaje mari de taiere a sticlei. am ajuns si-n in zona respectiva si pana  s-a dus nepotu sa faca formalitatile ca si asa ne-a tras pe dreapta ,nimeni nu se grabea sa ne descarce,parca-i luasem din oala nu stiau saracii de ei ca vine transportul vezi D-ne macara ioc, asa ca eu m-am dus pe bulevard sa gasesc vreun magazin sa iau de mancare,unde na sa ma umflu in pene am ajutat o femeia in varsta care nici nu vedea, sa gaseasca magazinul,nu stiu saraca cum de a indraznit sa iasa din casa avand in vedere ca nu deosebea nici macar siluetele, striga saraca in mijlocul trotuarului dupa ajutor si toata lumea trecea nepasatoare pe langa ea. am plecat cu alimentele si ei da bautura aferenta ca doar eram in excursie spre tir unde nici poveste sa inceapa astia sa ne descarce. Sau tot macait pana spre orele amiezii va vine sa credeti si cu chiu cu vai cu o gramada de dobitoci si vrei trei sefi  ca fara ei astia parca erau legati de maini si cu ajutor din partea noastra ca pana la urma m-am enervat si eu si nepotu si ne-am urcat pe platforma,cu ocazia asta mi-am rupt si o pereche de blugi,am descarcat toate utilajele, a si sa nu uit la un moment dat macaragiu era sa faca praf un utilaj care nu costa putin. Acolo in fabrica aia am vazut prima data foaie de sticla groasa de 2 degete nu exagerez,am pus degetele sa o masor ha ha. am pus prelata pe tir inapoi si in sfarsit pe la patru cred,asta operatiune de descarcare a trei utilaje mari, numai la romani se poate asa ceva, am plecat spre capatul autostrazii spre Pitesti. daca credeti ca aventura noastra s-a terminat mai e muult.adica nu puteam pleca cu tirul gol ,trebuia ca patronul lui nepotu sa gaseasca incarcare pe siturile de specialitate. si ne-am pus pe asteptam,intre timp ajunge in zona si nepotul de sora a lui cumnatu-meu,care da ati ghicit lucra tot pe tir. el trebuia sa descarce acolo in stanga cum iesi din Bucuresti pe autostrada la depozitele alea mari ale ungurilor ala cu galben imi scapa numele companiei, a descarcat a vorbit cu portarul si ne-am bagat si noi in curte cu tirul pentru inoptare, a intre timp am fost la Metro acolo in Militari cred ,voi bucurestenii stiti mai bine, a fost cel mai aiurea Metro in care am intrat vreodata. In seara aia toti trei ne-am pus pe mancat si chefuit,credeam ca a doua zi vom pleca mai departe,cat ne inselam. A doua zi a plecat Cristi nepotul lui cumnatu’ spre Constanta noi mai batem cuie pe marginea drumului, pe seara se intoarca Cristi de la constanta si noi tot in margine de autostrada,norocul nostru ca el avea iar descarcarea intr-un depozit din zona au vorbit cu portarul contra cost binenteles pentru noi si am intrat  in curte, unde eu am ramas fara telefon.mi-a fost subtilizat de la o poarta din aia de depozit unde l-am pus la incarcat,curtea pustie cum si pe unde a mers respectivul ca poarta depozitul nu s-a deschis nu stiu. in urmatoarele zile nu i-am mai purtat grija am ramas fara pana m-am intors acasa,binenteles ca sunasem de pe telefonul nepotului si am blocat cartela atunci seara. Abia a doua zi dupa masa,asta fiind miercuri dupa masa de luni de cand bateam cuie am primit incarcare de ondulina undeva de la un depozit din sud parca undeva prin zona Berceni. asa ca practic am inconjurat pe centura Bucurestiul pentru ca dupa incarcare nu ne-am mai intors pe unde am venit ci am continuat spre A2 si spre DN1, spre unde? ei aveti rabdare va spun data viitoare
9 comentarii la “Aventuri intr-un pahar cu apa (II)

  1. Lilick spune:

    Haha! Ce de peripetii! Dar de ce.. intr-un pahar cu apa? Inca nu m-am prins… 🙂

  2. Lucia Verona spune:

    Cody, cam multe greşeli, dar bine construit, cu detalii care creează atmosferă şi cu o oralitate care nu deranjează.

  3. Lucia Verona spune:

    Nici eu n-am înţeles de ce un pahar cu apă, dar dacă aşa vrea autorul 🙂

  4. codeus41 spune:

    fetelor ma bucur ca v-a placut, de obicei fac eu greseli Lucia.si acum mai mult ca oricand, l-am scris pe fuga trebuia sa ma duc la lucru.si cum i-am promis la Lilick ca postez dimineata… de ce acest titlu? nu stiu poate pentru ca nu am gasit altul mai bun, dar mie imi pare potrivit

  5. Neliniştitu' spune:

    Dacă lumea nu vrea pahar, bagă şi matale „găleată”, bre, Cody! 😀

  6. matilda spune:

    Bravo,da-i inainte, Cody !

  7. Neliniştitu' spune:

    În colţul verde. 😀

Lasă un răspuns

