Aventuri intr-un pahar cu apa (I)

Venise timpul sa o iau la picior, bagajul era facut. trebuia sa ajung in Cluj unde urma sa ma intalnesc cu sotul lui nepoata-mea care este sofer pe tir. Avea cursa la Bucuresti si am zis sa fac si eu o iesire,nu stiam eu ce ma asteapta. Plec la ora 5 dupa masa din Jibou cu ocazie spre Zalau de unde tot cu ocazie am ajuns si in Cluj pe la ora 7. Il sun pe nepotu si-mi zice sa-l astept la pod in Manastur. eu nefiind „dus” de prea multe ori prin Manastur stiam un singur pod si ma instalez frumos la pod cu ochii in zare. pe la opt ma suna nepotu ca unde sunt, eu de colo la pod unde sa fiu, el de colo la care pod esti ca nu te vad, pai zic la pod in Manastur ca io nu stiu decat un pod in Manastur, zice mai la podul din capatul Manasturului nu in oras,inchid telefonul si intreb pe unul de pe strada ca mai este vreun pod mai incolo, zice ala da mai este unul chiar in capat, ei zic in sinea mea ia-o Valy la picior ca aventuri ti-a trebuit de ele ai parte. In sfarsit ajung si la celalalt pod perpedes binenteles si ma imbarc si eu in tir ca tot omul sub privirile piezise a lui nepotu care mormaia ceva in barba, m-am facut ca ploua. Unul dupa altul se perindau orasele intunericul pusese stapanire deja peste noi,imi place foarte mult sa merg noaptea pe sosele cu luminile aparand in zare, ghicind dupa cat sunt de multe daca te apropii de un oras mare sau e doar vreo comuna. am ajuns si in Sibiu trecand prin el fara mari emotii si luand-o catinel spre Valea Oltului,ei aici am regretat ca nu era zi ,ghiceam doar ce frumoasa este valea, am trecut prima data peste podul care e construit de-a lungul vaii si nu de pe un mal pe altul. Ramnicu Valcea mi-a aparut foarte frumos  si cu regret ca doar trecem in viteza tirului prin el l-am lasat in urma. am ajuns si in Pitesti unde la capatul autostrazii pe la ora trei noaptea ne-am oprit si ne-am culcat cateva ore urmand ca dimineata sa plecam mai departe spre Bucuresti…

8 comentarii la “Aventuri intr-un pahar cu apa (I)

  1. Neliniştitu' spune:

    Continuă povestea? Dacă da, cred că nu mia vii a doua oară în Bucureşti, te opreşti la Râmnicu Vâlcea. 🙂

    • codeus41 spune:

      nu fi sigur.desi mi-as dori sa nu trec doar in viteza masinii prein Ramnicu Valcea.da vin la Bucuresti si na tu esti plecat,si na nu ne intalnim 🙂

  2. Lilick spune:

    Foarte frumos, Cody! Continua.. 🙂

  3. Bordelezu spune:

    ‘Mneatza!

    He-hee… abia astept sa vad Bucurestii din tir :))

  4. Bordelezu spune:

    Inseamna ca m-ai vazut si pe mine, pe margine 🙂

  5. matilda spune:

    frumos, si mie imi place sa ma plimb noaptea, dar n-am ocazia… Chiar si Bucurestii sunt frumosi noaptea, exista cateva strazi care au scapat de sistematizarea nebuna a lui Ceausescu, cu copaci batrani si case de patrimoniu, cu atmosfera aceea de sfarsit de secol…

Lasă un răspuns

