O dimineata de …rahat

Este dimineata de luni. fiind in pensie de boala nu trebuie sa injur pe nimeni ca este musai sa ma duc la lucru, eu injur ca nu trebuie sa ma duc la lucru.Da pe cine drac sa injur, pe mine, pe stat ca ma tine acasa, mare dilema.am baut cafeaua m-am uitat pe bloguri, ma rog  pe o parte din ele.am vazut-ascultat si stirile. cu ce naiba sa ma mai ocup, incotro sa o iau, se anunta o zi de rahat si nu din cauza lucrului. apropo nu aveti nevoie de un „tragator”de preş, eventual de sub picioarele voastre, ma pricep. si fara nici o legatura, sau poate este una „gandesc, deci exist” zise neuronul din mine

10 comentarii la “O dimineata de …rahat

  1. Bordelezu spune:

    Codeus, n-are nici un haz berea acum, berea trebuie sa fie „descantata”, povestita… altfel nu poti sa-i simti gustul 🙂

    O zi buna!

  2. madalina spune:

    Nu ai nici un Sf Ilie sa il vizitezi, sa il urezi?

  3. Lucia Verona spune:

    Cody, ziua de luni ar trebui desfiinţată:).

  4. Neliniştitu' spune:

    Bă, m-aş duce io, da’ dacă-mi place acolo? :))))

  5. matilda spune:

    Ziua de luni nu exista, e numai un soi de marti mai devreme… Cody !

Lasă un răspuns

