Gara mea

120px-Gara_SuncuiusGara atat de draga mie, cea de la Şuncuiuş, si calea ferata Oradea-Cluj Napoca care a fost data in folosinta la 1870. fiecare loc are o istorie a lui.daca ar putea povesti linia ferata cate personalitati au trecut de-a lungul timpului pe ea. Cate armate au trecut in ambele sensuri. si de cate ori am stat eu la randul meu pe acel peron asteptand un tren sau altul

10 comentarii la “Gara mea

  1. Lucia Verona spune:

    Linia ferată poate povesti multe, dar cred că mai interesant ar fi să scrii despre tine aşteptînd în această gară.

  2. Lilick spune:

    Ha! Nici nu citisem comentariul Luciei dar am vrut sa iti propun acelasi lucu. Gara e un subiect interesant. Si trenurile.. Astept si eu povestile tale.

  3. codeus41 spune:

    am si scris una cu gara mai in urma

  4. Lilick spune:

    Stiu, dar continua 🙂

  5. Neliniştitu' spune:

    Nu personalităţile, nu armatele trecătoare în ambele sensuri sunt importante acolo, ci Cody aşteptând un tren sau altul. 🙂

  6. George Serban spune:

    ‘Neata Cody! Baga niste amintiri, mai frumoase decat toate prostiile politice. Cand eram pusti, ma fascina gara cu trenurile ei care mi se pareau imense.

  7. madalina spune:

    Iubesc trenurile, plecatul, urcatul in tren. Garile sunt frumoase pentru ca asteapta, sunt mereu acolo. Si mereu urmeaza alta.

  8. codeus41 spune:

    Da Mada asa e. ma gandesc cateodata ca omul nu e facut sa fie sedentar.intotdeauna tanjeste dupa altceva si gara prin ea insasi este o poarta spre acel ceva, o alta lume

Lasă un răspuns

