Nedumerire

Postari am, vizite pe blog la fel, comentarii aproape deloc. se intampla ceva si nu stiu eu? daca e cumva vreo problema tehnica bagati un coment pe celalalt blog. sau nu aveti chef de comentarii?

12 comentarii la “Nedumerire

  1. Sibilla spune:

    Se-ntâmplă că ne-am adus aminte că…. visătorii sunt Mântuitorii lumii… visăm şi noi, dar tu ne ierţi pe tăţi că eşti Om bun… 😉 🙂

    numai bine ţie,
    Sibilla

  2. Lucia Verona spune:

    Cody, mi se intimplă şi mie să nu am comentarii la cîte o postare. Iar acum e şi vară, lumea e plecată…

  3. codeus41 spune:

    Deci clar nu e de la Tehnic e de la …caldura.

  4. Lilick spune:

    Se intampla urmatoarele lucruri:
    1. Majoritatea prietenilor tai din blogosfera vorbesc cu tine pe messenger, pe chat, poate chiar la telefon. De multe ori am discutat temele propuse de tine cu Lucia, cu George, cu Adi…asa cum stii. Uneori am..omis sa mai punem comentarii si pe blog, de teama de a nu ne repeta. Dar probabil ar fi trebuit sa iti scriem.
    2. Exista teme la care nu ai ce comenta. Ni se intampla tuturor ca la astfel de teme sa nu avem comentarii, asa cum spune si Lucia. Ni se intampla ori sa fim cu totul si cu totul de acord, iar comentariul ar fi un simplu si banal „Ai dreptate” pe care multi il evitam, ori sa fie o tema prea personala in care iar nu ne putem implica prea mult.
    3. Ti se raspunde in general la teme in care pui intrebari (e si cazul acestui post)
    4. In sfarsit, se intampla uneori si ce zice Lucia – ca multa lume sa fie plecata si sa fie cititori mai putini.

  5. Neliniştitu' spune:

    Exact asta vroiam să-ţi zic şi eu, da’ mi-a luat-o Lilick înainte. 🙂

  6. maminineta spune:

    Ar mai fi si faptul ca de vineri a plouat mereu si a cazut netul

  7. codeus41 spune:

    uff.Multumesc de raspunsuri. si ca intotdeauna Lilick iar are dreptate. pe de alta parte m-ati invatat rau mai ales aici pe wordpress, cu comentarii la fiecare post. 🙂

  8. Lilick spune:

    @Cody

    🙂 Sunt bloggeri buni de tot pe care ii citesti si le sorbi fiecare cuvant si.. nu au comentarii. Eu am mai vorbit cu cineva pe subiectul asta. Cineva care se intreba la fel ca tine.

    Sa iti spun acum ceva concret. Ai postat pe tema „Army”. Amintiri… Ce Dumnezeu puteam sa fac mai mult acolo decat sa citesc si sa scriu in subsol un simplu „Frumos”? Eu nu am facut armata, nu am amintiri pe care sa le compar cu ale tale… Nu am ce comenta. „Bravo, Cody” repetat la fiecare postare… e aiurea. Lasa ca daca e ceva rau are cine sa te critice. Si o facem si noi uneori, mai mult sau mai putin direct, mai mult sau mai putin public.
    Pe blogspot insa ai vazut ca am comentat ceva mai mult.
    Dar uite ca recuperam acum si aici. 🙂

  9. Paul Gabor spune:

    Ar mai fi un amanunt… Lumea e atrasa mai mult de cotidian, politica, social si barfe… Cand incepi sa asterni si altceva pe „hartie”, se schimba foaia putin… Ai facut o schimbare radicala de stil… Poate si asta conteaza…

  10. codeus41 spune:

    Schimbare in rau sau in…bine. nu de alta da chiar m-ar interesa parerea ta Paul

  11. Paul Gabor spune:

    E subiectiv raspùnsul… Mie imi plac mai mult blogurile de autor, cele in care poti vedea persoana prin ceea ce scrie, nu prin ceea ce comenteaza…. Cele politice, mondene, de actualitati… Au si ele farmecul lor desigur, dar sunt prea putine locuri in blogosfera asta unde se poate asimila realitatea si altfel decat in ziare si televiziune…

    Prefer sa vad „autorul” in „goliciunea” lui… La politica si la fotbal ne pricepem cu totii, fara a jigni pe nimeni…

    • codeus41 spune:

      tulai D-ne stai Paul sa pui ceva pa mine ca m-ai prins in tata „goliciunea” mea 🙂 . si ai dreptate Paul si pe mine ma atrag mai mult blogurile personale,cele in care dai doar de om nu de evenimente la ordinea zilei

Lasă un răspuns

