Army (II)

Incet in orele dupa amiezii padurea incepea sa se anime, ne mai trezeam unul dupa altul dar parca eram teleghidati,durerile musculare erau la ordinea zilei unii dintre noi aveau basici in talpile picioarelor, incercam sa ne odihnim cat mai mult stiind ca mai urmeaza alte chinuri. Spre seara ne-am pregatit de plecare si pe la ora 9 am plecat intr-o noua etapa si cu toate ca eram terminati chiar inainte a mai face un pas am ajuns la urmatorul popas pe la ora 2 noaptea fiind si etapa mai scurta decat prima. Din nou cazare intr-o padure si dimineata ne-am trezit mult mai devreme si ne-am mutat cu toata unitatea langa un lac din apropiere, unde  am inceput sa ne balacim, era binevenita o scalda dupa noptile alea de efort si transpiratie. Doctorul unitatii a inceput sa trateze basicile si ranile impreuna cu infirmierii care ii avea dar era coplesit de situatie,asa ca m-am oferit si eu sa tratez fiindca in scoala facusem cursuri de Crucea Rosie, binenteles ca m-a urmarit la primele tratamente si daca a vazut ca am habar ce fac m-a lasat sa-mi continui „interventiile”.Dupa masa s-a dat din nou plecarea, Targoviste nu era departe dar o vom privi doar de la distanta pentru ca in plan era sa ocolim orasul. Pe seara ajunsesem in dispozitivul de lupta de data asta, adica langa un raulet habar nu am cum se chema si am fost pusi sa ne insiram de-a lungul lui sa ne sapam adaposturi individuale, binenteles ca erau doar niste palide gropi care intr-un razboi real nu ne-ar fi adapostit de gloante nici macar pe jumatate, cine mai era in stare sa faca si gropi. Dimineata urma sa se dea semnalul de atac, in dispozitiv fiind si o alta unitate care era „inamicul” urma ca a doua zi sa ne „ciocnim”…

5 comentarii la “Army (II)

  1. George Serban spune:

    Esti antrenat, amice! 🙂

  2. codeus41 spune:

    daa 🙂

  3. Neliniştitu' spune:

    Mi-ai trezit amintiri, prietene…

  4. Neliniştitu' spune:

    Amestecate, Cody, amestecate…

Lasă un răspuns

