Sentimente

Plecase sătul de ce-l ‘nconjoară pe el

Plecase spre o lume plină de mister

rămase în urmă pământul de el

nimic din cea fost nu va mai fi la fel

Înconjurat de infinit si de stele

Credea naiv că va ajunge ca ele

Un sentiment de dependenţă puse stapanire pe el

un sentiment de plenitudine şi în acelaşi timp infern

nu era făcut să trăiasca singur fără ei

Şi-a facut cale ‘ntoarsă spre acel pamant

Fericit şi trist în acelaşi timp

Plenitudine si infern pe acest pământ

13 comentarii la “Sentimente

  1. codeus41 spune:

    ‘neata Lucia

  2. matilda spune:

    ai schimbat registrul ? continua …

  3. codeus41 spune:

    Matilda asta cu poezia a fost doar asa in joaca, raman la proza atat cat si acolo in mare ma cam joc

  4. George Serban spune:

    Imi place cum gandesti, Cody! Probabil ca si asta ne-a apropiat.

  5. Lilick spune:

    Bravo, Cody! 🙂

  6. codeus41 spune:

    Multumesc George si Lilick.Doar spuneam intr-un articol cu Zaus si Boureanu ca vorba din popor cine se aseamana se aduna. nici noi nu facem exceptie.sa va spun un secret ,versurile astea s-au „nascut” direct din somn,la ora patru dimineata le-am postat, dupa ce m-am trezit din somn si ca sa nu le uit am deschis calc. am postat si m-am culcat inapoi. ))) oare chiar am inceput sa inebunesc?

  7. matilda spune:

    linisteste-te, Cody, tuturor ne vine cateodata sa ne „impuscam un gand in creier” , cum zicea Nichita.

  8. Sibilla spune:

    Zdravo,Cody !
    Ce crezi tu, şi pe noi ne fulguie a stele… dar, ne ” revenim ”, din cauza hăhăitului, a multe cele… şi-atunci pun metafora-n cui şi dă-i cu sudulama, descântece, etc…
    Mama me, zice că n-ar fi rău să mă mai rog şi să mai şi tac, dar… io dacă tac mă bombardează nişte idei…auuuuu… 😉 🙂
    respect,
    Sibilla

  9. Lilick spune:

    Nu innebunesti deloc! „Neata Cody! 🙂

Lasă un răspuns

