Întamplare reala

in vremurile in care eu buchiseam primele litere si incepeam sa descopar lumea nu doar cu ochii ci si cu mintea, o intamplare pe cat se poate de reala pe atat de hilara a avut loc in anturajul meu. Sotul unei colege de-a lui sora-mea murise in spital, cei de acolo au sunat la doamna ca sa o anunte. Buun si atunci cand mai mult sau mai putin afectuos asa cum cadreaza in asemenea momente doctorul de la spital i-a spus cam in felul urmator

-D-na Bica?

-da

-D-na Bica v-a murit soţul

-bine

-pai d-na Bica nu m-ati inteles, v-am spus ca v-a murit soţul

-bine bine v-am inteles foarte bine

a fost replica la fel de impertubabila a d-nei Bica care pe tot parcursul discutiei a fost la fel de impertubabila ,nu strigate nu blocaje emotionale, nu socuri si alte celea. 🙂

7 comentarii la “Întamplare reala

  1. maminineta spune:

    Poate ca doamna se aştepta la asta Codi, cunosc pe cineva care in momentul in care i-a murit soţul, a fost o uşurare.Trăise aşa de rău cu el, o bătea tot timpul.Acum s-a liniştit.E foarte greu să inţelegi relaţiile dintre oameni.

  2. codeus41 spune:

    sunt cazuri si cazuri Mami. Multumesc pentru vizita

  3. Simona spune:

    Prin al-II-lea an de facultate mi-am luat gazda la un fost general de armata. Era nonagenar. Sotia lui avea vreo 70 de ani. Intr-o zi, cand m-am intors de la cursuri, in mod cu totul nepbisnuit doamna m-a interceptat pe scara spiralata, de oficiu, care ducea spre mansarda pe care o inchiriasem. „Duduie, stiti ca nu mai aveti proprietar?” – mi-a spus batrana doamna, cu o nerabdare ciudata si cu o licarire si mai stranie in ochi. „Cum nu mai am proprietar? Dar unde-i domnul Icsulescu?” – am intrebat, vadit surprinsa. La care, proprietareasa, cu zambet larg: „Pe masa”. Si a disparut chicotind pe usita de serviciu care dadea spre marele ei apartament. Absolut autentic, believe it or not!

  4. Simona spune:

    Certamente era dusa, dar pana atunci ea imi paruse foarte lucida. Senil imi paruse el, in schimb. La cateva zile dupa inmormantare, doamna mi-a marturisit ca-i pare totusi rau c-a i-a murit sotul, fiindca el ii aducea mereu aminte sa-si ia pilulele, pe care ea altfel uita sa le ia. Dupa moartea lui, s-a stins si ea, la vreo doua luni distanta. Evident, ori nu si-a mai luat deloc medicamentele, ori le-a luat, din greseala, de mai multe ori intr-o singura zi.

  5. codeus41 spune:

    HaHaHa la ce-s buni barbati cand imbatranesti. sunt tot felul de casnicii ciudate mai ales spre batranete.unii care s-au iubit si ajung sa-si dea cu oalele in cap si sa nu se mai suporte.

Lasă un răspuns

