Culmea tupeului

Dau in seara asta pe stiri ca nu am de lucru, mai nou nu prea le urmaresc. si ce-mi este dat sa vad. la Timisoara o soferita a parcat masina in…usa unei banci si s-a mai intors peste vreo 2 ore la locul faptei. daca nu era la stiri si in Romania eu sigur ma credeam la camera ascunsa. eu i-as fi luat carnetul fara discutie. si culmea cand a fost intrebata de ce a facut ce a facut a raspuns cu obraznicie  ca are tupeu de aia. D-ne stau si ma mir cat „tupeu” din asta mai putem inghiti. mai sa-mi vina sa-i dau dreptate lui Zeus scoala chiar scoate tampiti pe banda , ca si educatia de acasa care este acum.

7 comentarii la “Culmea tupeului

  1. Lulutza spune:

    Sint timpiti degeaba. Daca nu au si un tupeu invers proportional cu inteligenta, nu au nici o sansa sa se ajunga in asa-zisul partid popular…

  2. i.o.flavius spune:

    Servus…
    şi, din păcate, tupeul a devenit suprema unitate de măsură a succesului în România… Eu, unul, nu văd nicio ieşire de aici, nicio ieşire la nivel de mentalităţi, de societate. Altfel, rămîn „ieşirile” ale mici, individuale: fiecare se descurcă cum poate…
    Toate cele bune!

    • codeus41 spune:

      nici nu este Flaviu atata timp cat modelele sunt care sunt. pana si cei maturi care au crescut cu alte valori sunt pervertiti.aceeasi gandire nefasta „daca ala poate eu de ce sa nu fac”, nu-si pune problema oare e corect ce fac. atata timp cat eu nu respect libertatea celui de langa mine cum sa mi-o respecte altul pe a mea. Libertatea mea tine pana la libertatea celui de langa mine. cand o sa ajungem sa gandim asa atunci probabil va fi ok in tara asta.

  3. Neliniştitu' spune:

    Şi eu care credeam că numai în Bucale sunt astfel de specimene. Dacă o căutau la neamuri, sigur găsea ceva din capitală. 🙂

  4. codeus41 spune:

    Masina avea numar de Bucuresti. 🙂

  5. matilda spune:

    ha,ha,ha, parca numai Bucurestii dau mitocani! Are dreptate Cody, respectul fata de cei de aproape , fata de legi si civilizatie ne-ar face mai respectati pe noi insine. Cand cei sapte ani de-acasa se fac la TV, cu pitipoance si mahalagioaice, iata rezultatul !

Lasă un răspuns

