Gara

Este o simplă clădire dar câtă fascinaţie are. Din totdeauna pentru mine a fost un punct de atracţie. Ma atragea prin animatia ei la orele in care soseau trenuri vedeam oameni care soseau si altii care plecau. pe primii ii cercetam curios, oare de unde vin ce povesti au despre locurile in care au fost. pe cei din urma ii invidiam de-a dreptul, plecau spre destinatii pe care mi-as fi dorit sa le vad. Gara pentru mine este intr-un fel punctul de evadare dintr-un cotidian adesea mult prea plictisitor. De multe ori fac plimbari si acum in gara chiar daca nu plec nicaieri. ma uit la trenuri la oamenii care vin si pleaca si parca ma simt mai vioi doar pt ca stiu ca acel tren pleaca spre alte zari, dincolo de dealurile care ma inconjoara spre o alta lume. Cateodata atunci cand pot evadez si eu pana in urmatorul oras chiar daca nu am nici o treaba pe acolo, plec doar pt a schimba peisajul in care traiesc pt ca ajung la saturatie, ma simt ca si cum as pleca in vacanta, daca am timp ma plimb si prin oras cand nu ma urc in primul tren inapoi spre casa.

4 comentarii la “Gara

  1. matilda spune:

    Pentru fiecare din noi exista o gara, un tren, o destinatie… Important este sa nu gresim drumul !

  2. Bordelezu spune:

    @Codeus

    Chapeau bas! Ti-am continuat povestirea…

    http://academiatacuta.piczo.com/?g=40807959&cr=2

    • codeus41 spune:

      Borde am citit ce ai scris. ce mai esti mai bun. eu am scris doar niste fapte-amintiri-prezente, tu ai scris muult mai mult

Lasă un răspuns

