Vântul

Mă plimb, sătul de tot ce ţine de oameni, locul plimbării nu are importanţă, poate este în mijlocul oraşului, poate în mijlocul naturii, important e ceea ce simt, important este să mă eliberez de tot şi de toate, doar eu şi natura. Bate vântul, îmi trece prin păr, uneori supărător, alteori e cât se poate de prietenos, privesc în sus la crengile copacilor unduindu-se în bătaia vântului, atât de nepăsătoare la viaţa noastră, la destinul nostru. Parcă aş fi pe altă lume, încrâncenările sunt undeva departe. Oare voi reuşi şi de data asta să mă rup de tot şi de toate,  să fiu doar eu şi natura, să mă gândesc la începuturi şi sfârşituri, nu ale mele, nu ale noastre, ale naturii. Poate voi reuşi pentru câteva clipe să nu-mi aduc aminte de nimic, nici de grijile cotidiene, nici de mizeria sau sublimul naturii umane, doar eu şi natura, doar eu şi Creatorul. Să uit de cei care mă înconjoară, să uit de acest secol, să uit de trecut şi de prezent, un suflet pierdut in transcendent, doar atât. Ce simplu e, câtă energie e in jur, rămâne să o percep, să fiu parte din ea. Vântul doar, jucăuş, se joacă în părul meu şi eu mă bucur de tot ce mă înconjoară, bucuria aceea primară care nu are nimic de a face cu un eveniment sau altul, bucuria de a simţi şi a trăi. Ce frumos ar fi să nu mă mai întorc în lumea din care tocmai am plecat, dar trebuie, e în firea lucrurilor să mă întorc, nu se poate sa rămân aici. Acesta e raiul pentru mine, cel la îndemână, în care pot să vin şi să plec când vreau.

22 comentarii la “Vântul

  1. maminineta spune:

    Codeus,vrei sa te rupi de realitate.Se poate doar cateva clipe, dupa care iarasi incepe viata reala.Cu batai in direct pe la spitale,,cu discursuri sforaitoare,cu declaratii despre unul sau despre celalalt,nimic nu intelegi,nimeni nu te intelege.Traieste-ti clipa,pipaie vantul, te intorci la un prezent arzator si poti visa la un viitor linistit.

    • codeus41 spune:

      Din pacate Mami cateodata ne intoarcem prea abrupt in lumea reala.dar asa cum am spus doar o clipa iti trebuie ca sa evadezi doar 10 minute de plecat in…cealalta lume cea a vantului si a naturii.incearca dar singura fara remorci doar tu si natura

  2. Lucia Verona spune:

    Ce frumos! Cody, felicitări!

  3. codeus41 spune:

    Plecaciuni draga prietena.venind din partea ta lauda e magulitoare. desi cred ca ai trecut cu vederea multele greseli de gramatica. as avea nevoie de un corector prin preajma mea.

  4. Mana spune:

    Inițial am crezut că ești într-o țară exotică, văzându-ți headerul. Apoi mi-am dat seama că ești în Grădina Botanică din Jibou! 😀

    • codeus41 spune:

      nu toti vrem sa parem ceea ce nu suntem? ei aici e inducere in eroare ca as fi prin ceva jungla ca sa par mai exotic ))). Multumesc de vizita Mana

  5. Lilick spune:

    Mi-au placut imaginile pe care le-ai zugravit, Cody! 🙂

  6. Lucia Verona spune:

    Cody, e adevărat, ai greşeli de gramatică şi de ortografie – dar astea se corectează uşor. Chiar tu, dacă reciteşti cu atenţie, poţi să-ţi corectezi. textul. Dar e scris bine, se vede că ai ce spune şi şi ştii cum să spui ceea ce vrei.

  7. Lucia Verona spune:

    Cody, bună dimineaţa! 🙂

  8. Neliniştitu' spune:

    Cody, jos pălăria! Taman când vroiam să-ţi propun să mai scrii şi altceva decât articole politice sau să laşi un blog cu politice şi unul cu treburi de-astea, mai faine. :))

  9. codeus41 spune:

    ridicoo!! ce faci Adrianeee. pacat de ea , uite s-a murdarit )))). deocamdata va ramane tot talmesul balmesul de pana acum pe amandoua asta ca sa para mai interesant.

  10. renata spune:

    …. Da, Cody! Aici eşti mai tu.
    Aici eşti Cody, acolo Codeus. Nu te supăra că Borde nu m-a însoţit imediat! Am făcut greşeala să zic „pune o hăinuţă pe tine”. Borde are o grămadă de hăinuţe, până se decide cum se îmbracă… 🙂
    Vei vedea că e neaşteptat şi de nerecunoscut, când vrea el.

  11. renata spune:

    Ăsta să fie RAIUL: locul de unde pleci şi unde vii când vrei. Fără explicaţii.

  12. dalila spune:

    bre da vad ca scrii si aici
    si vad ca toata echipa e aici!!!
    salutareee

    • codeus41 spune:

      Serus Dalila. nu e nici o echipa. doar prieteni de pe net care mai trec si prin asta casa. ce zici iti place VANTUL ? ca sa vezi ca scriu si despre altceva decat politica

  13. renata spune:

    Când zici VÂNTU, cam zici politică…
    Ţi-am lăsat un mesaj în academie.
    E nevoie de timp.

Lasă un răspuns

