Pozitia mea in ZeList

in aceasta dimineata am dat cautare sa mai vad ce pozitie am in ZeList. nu ca am facut din asta un obiectiv. De cand am blog si mai nou bloguri doar o singura data in trei luni jumate m-am mai uitat.Ei si care credeţi ca e pozitia mea. pt blogul de pe wordpress 4998 iar pt blogul de pe blogspot 10800.deci din aproximativ 33 de mii de bloguri afisate sunt in prima jumatate a clasamentului, nu e rau as zice eu. Poate altii obisnuiti sa fie in primii o suta ar zambi malitios cand vor citi randurile astea, dar pt mine e chiar onorant faptul ca totusi nu sunt lipsit de trafic.

6 comentarii la “Pozitia mea in ZeList

  1. Lucia Verona spune:

    Cody, probabil că erai mai sus înainte de plecarea în Bihor şi de mutarea pe WordPress, dar ai să-ţi revii repede şi ai să urci din nou.

    • codeus41 spune:

      nu ma intereseaza chiar asa de muult sa am trafic mare cat sa am prieteni buni. si de asta nu ma pot plange. doar te numeri si tu printre ei

  2. palconi spune:

    Ai o pozitie buna si vei mai urca daca vei scrie constant. Multumesc ca m-ai adaugat in lista de prieteni.

    • codeus41 spune:

      Multumesc pt vizita Palconi. nu ai pt ce sa-mi multumesti nu te-am adaugat in blog de complezanta ci pt ca valorezi ceva in ochii mei. asa cum valoreaza majoritatea celor care sunt in blogroll. Iar referitor la pozitie sper ca ai citit „pozitia”mea mai sus in comentariu adresat Luciei

Lasă un răspuns

