Mizeria campaniei electorale, mizeria umana

Acum seara daca tot nu am avut ba net ba curent am facut o plimbare prin oras. Urmele campaniei se vad pe toate gardurile si pe toti stalpii. La patru zile dupa incheiere scrutinului nimeni dar nimeni nu se gandeste să treaca frumos inapoi si cu aceeaşi „vervă”de care au dat dovada cand le-au lipit sa-şi cureţe gunoiul. Să nu o luaţi ca o lauda de sine dar anul trecut am susţinut un candidat independent la alegerile locale pt. consiliu local si binenţeles am lipit şi afişe in oraş. A doua zi dupa scrutin m-am dus peste tot si am strans afisele şi le-am aruncat la gunoi. cel puţin mie aşa mi se pare normal sa faci campanie electorala. Daca nici macar atat nu faci atunci ce pot sa pretind de la tine ca om politic, ca partid? Dă dovadă că iţi pasa de orasul in care stai  şi atunci poate o sa cred ca intradevar vrei sa faci ceva in postul pe care vrei să-l ocupi ca om politic.cineva spunea odata ca daca vrei sa faci lucruri mari fa prima data lucruri mici. citatul e aproximativ

3 comentarii la “Mizeria campaniei electorale, mizeria umana

  1. Lucia Verona spune:

    Cody, tu ai dreptate, dar aşa e şi în Bucureşti. Ba se întîmplă să mai vezi şi afişe de la alegerile de anul trecut 🙂

  2. Sibilla spune:

    Nici la Răşiţa fostă frumoasă nema curent vreo 4 ore, plecai spre parc… pe drum, vorba ta, afişe peste tot afişe… pe bulevardul principal, tronează imensele panouri cu eba-atitudine, hârtii, mizerii… modele cică, exemple….
    Mă şi enervezi, druje, câtă dreptate ai… copilaşii le dezlipeau să-şi facă nişte cornete, bossii, ocupaţicu… chefuri, deplasări, cine să facă ordine după ei, cei ce nu au votat ? Ruşine lor !
    numai bine şi noapte lină, omule ,
    Sibilla

Lasă un răspuns

