Pentru liberali

desteapta-te romane

din somnul cel de moarte

in care te-adancira barbarii  pedelei

acum ori niciodata croieste alta viata

la care sa se inchine si cruzii pedelei

 

acum ori niciodata sa dam dovezi la tara

ca-n aste maini mai curge un sange de liberal

si ca-n a noastre piepturi pastram cu fala un crez

triumfator in lupte un crez de liberal

….

liberali din patru unghiuri, acum ori niciodata

uniti-va in cuget, uniti-va in simtiri

striga-ti in lumea larga ca TARA e furata

prin intriga si sila, viclene uneltiri

…..

6 comentarii la “Pentru liberali

  1. George Serban spune:

    Mai facut praf! Credeam ca sunt singurul poet naiv in zona! 🙂 deci am concurenta! la al treilea rand, renunta la „de”. Suna ami bine 🙂

  2. Lucia Verona spune:

    Nu pot să intervin, eu nu sunt liberală 🙂 Nici poetă, naivă sau nu.
    Totuşi, în prima strofă se repetă „pedelei”. Eu aş sugera ca în versul 3 să nu renunţi la „de”, ci să schimbi „pedelei” în „băsei”. „Barbarii de băsei” sună perfect!

  3. codeus41 spune:

    Am mers pe varianta lui George. m-am trezit azi dimineata si probabil dupa ceva vis imi veni sa schimb putin versurile imnului. Mai ales ultima strofa cred ca am nimerit-o destul de bine cu ce se intampla la ora asta in tara

  4. Lilick spune:

    Buna, @Cody! Te-ai intors? Am auzit ca aseara ati stat la taclale, dar eu am adormit foarte devreme, pe la 21…

Lasă un răspuns

