Reactivarea blogului de pe blogspot

pt prietenii mei .mi-am reactivat si blogul de pe blogspot. daca altii au nu stiu cate bloguri eu de ce nu as avea doua. nu stiu cum vor arata pe viitor ambele bloguri sper sa le structurez de acum inainte in asa fel incat sa nu fie o imagine in oglinda. Deci pt cei care vor uite aici si adresa veche de blog http://codeus41.blogspot.com  oricum  voi avea si adresa ambelor bloguri in blogrolluri

2 comentarii la “Reactivarea blogului de pe blogspot

  1. Paul Gabor spune:

    Ori ai prea mult timp la dispozitie, ori iti prisoseste timpul…

  2. codeus41 spune:

    Paul ce „pana” mea se intampla,iar te-am „prins’in spam. timp am destul doar sunt in pensie de boala. sa vedem cum stau io cu inspiratia.

Lasă un răspuns

