Haaauuuu…Hauuuaaa

a60b20dd10f67c3b6c6df0d1420db6c0

Mi-am permis sa „fur” de la Lilick aceasta imagine cu cei trei grei ai politicii romanesti. Nu stiu frate cine se ocupa in spatele scenei de imaginea lor da eu i-as concedia pe loc. Mister prezident de tara acum e cioban, acum e evreu a devenit un fel de hopa mitica (fara frica)al ridicolului. Geoana dupa cum se vede si in poza de mai sus o da la haulituri sa fie probabil in tandem cu primul „cioban”al tarii iar Crin nici nu mai stiu probabil priveste stupefiat la astia doi si incearca sa nu-i copieze, nu stiu daca ii si reuseste faza asta.

13 comentarii la “Haaauuuu…Hauuuaaa

  1. CELLA spune:

    mă repet, nu le am cu politica, am trecut doar să te salut şi să-ţi doresc Rusalii pline de lumină ţie şi familiei

  2. Lucia Verona spune:

    Ca să-l citez pe Chinezu: Dă-le pace!
    Şi să ne dea şi ei pace!

    • codeus41 spune:

      Lucia acusica vin pana la tine ca vreau sa te intreb ceva.problema ca nu ne dau ei pace, in fiecare zi ne afecteaza viata mai mult sau mai putin

  3. Lilick spune:

    Base si-a pus aproape toate palarioarele, caciulitele, cipilicile, clopurile pe care le-a gasit. Mai ramane sa-si puna un batic, o naframa ceva… si poate si un prezervativ. Pe cap, desigur… 🙂

    • codeus41 spune:

      Lilick „prezervativul” si l-a pus deja de 5 ani daca nu ai stiut pana acum. Ne „fute” la mare arta en-gros si en-detail pe toti romanii

  4. Neliniştitu' spune:

    Băi, parcă ar fi fraţii Marx. 😆

  5. În completare la ceea ce-a spus doamna Lilick, eu mă gîndeam la look-ul prinţilor saudiţi: acel keffiyeh – năframa albă cu picăţele roşii şi inelul negru. Ce bine i-ar sta, nu? Şeicul mioritic.

    • codeus41 spune:

      daca e sa-si puna inca ceva pe cap poate ajungem intr-o zi sa-l vedem si cu coroana rusinii,sau sa-si puna o galeata de rahat in cap ca tot e el un „rahat cu ochi”

Lasă un răspuns

