Dulce amarui

A fost doar titlu,habar nu aveam ce voi scrie dar am zis ca vor veni si cuvintele. Mi-a venit in minte si refuza sa plece. Ma gandeam la viata in general si agale a aparut de niciunde „dulce amarui”si s-a infipt in creier si refuza sa plece. Erau doar doua cuvinte fara urmare, fara continut dar pregnante in memorie. Se indaratnicesc si la ora asta sa-mi rascoleasca mintea. Se refera la viata mea la viata noastra la ceva anume si la nimic.  Eu meditez la viata mea de zi cu zi cat e dulce si cat e amarui. In fiecare zi daca stau si ma gandesc am parte de ambele „gusturi”, nu am stat sa cuantific cat e mai mult sau mai putin,poate e mai mult amar decat dulce, starile alterneaza de multe ori de la ora la ora de la o zi la alta. Parca va aud pe cate unu, la Codeus ii suna a vizita la psihiatru,iar eu va raspund ca mai bun psihiatru decat tu insuti nu e nici cel care are zece diplome pe perete. O fi vreo astenie tarzie de primavara, o fi saturatia de tot ce ma inconjoara habar nu am, dar ceva este. Probabil o sa treaca ca atatea altele sau „criza” se va adanci si v-a veni iar un moment de cotitura, al catelea oare in care o sa dau inclusiv cu mine de pamant si o sa schimb ceva din temelii, anturajul locul unde traiesc cine stie ce va mai fi de data asta.

14 comentarii la “Dulce amarui

  1. CELLA spune:

    Codeus, drumul este bun, crede-mă
    continuă pe el, drept
    „alţii” au nevoie de sfaturi
    tu ai găsit DRUMUL

  2. Sibilla spune:

    Citesc şi… parcă vovovesc eu cu… mine 🙂
    Îţi las o-mbrăţişare prieten drag, şi-un zâmbet, să-ţi ţie de cald sufletului, nu mă pot juca de-a verbele, cuvintele uneori nu-şi găsesc loc, am să-ţi ascult tăcerile… 🙂
    zdravo, druje,
    Sibilla

    • codeus41 spune:

      Sibillo lasa fata nu mai vorovi si tu ajunge ca vorbesc eu de unul singur,ajunge unul dus cu pluta sau vrei sa-mi ti companie? mersy de toate si-ti trimit si io cam tot pe atatea imbratisaride la mine

  3. Lucia Verona spune:

    Cody, nu numai viaţa ta e aşa. Şi viaţa mea şi vieţile altora. Ale multora. Dulce-amar, bine-rău, noroc-ghinion – asta e şi cred că e normal să fie aşa.
    Îţi doresc zile frumoase!

  4. Neliniştitu' spune:

    Important este să reuşeşti să fii alchimistul propriei vieţi şi să transformi cât mai mult amărui în dulce. Pentru asta te poţi bizui pe familie, apropiaţi, prieteni, dar numai tu vei avea acces la formula magică.
    Cody, să ai cât mai multă lumină în suflet şi să te poţi bucura de serenitate atunci când ai nevoie.

  5. codeus41 spune:

    Adrian nu ai tu ceva formula magica? sa facem in asa fel sa avem parte de cat mai multa „ciocolata”in viata

  6. George Serban spune:

    salut, amice! ce faci? ai terminat pe acolo? ai reusit sa faci ce trebuia … parca vroiai sa o ajuti pe sora ta?!

    • codeus41 spune:

      George mai raman inca cateva zile. Luni nu se poate lucra ca e sarbatoare si sper ca marti si miercuri sa termin in mare.asta e.acum a facut si tocurile la usi in timp ce eram deja aici
      mai facea un toc il puneam sus si reparam pe langa.

  7. Da, fără îndoială că viaţa e o simfonie dulce-amară. O spun şi cei de la The Verve:

    Un mic dar muzical de sîmbătă seara.

  8. Sibilla spune:

    Bine druje, dacă aşe zici mneata, tac, dar … :
    http://www.trilulilu.ro/deganioana/c60434df7695ea
    Duminică de Rusalii Senină şi-n Lumină !
    Sibilla

  9. codeus41 spune:

    Sibillo sa ai o duminica frumoasa si vezi ce faci cu „agentu’ SRI” ))))

Lasă un răspuns

