O zi speciala pt mine

Astazi 2 Iunie a fost ziua de nastere a tatalui meu. Daca ar fi trait azi ar fi implinit 88 de ani. Din pacate a plecat impreuna cu mama de aproape 16 ani  dintre noi.D-zeu sa-i ierte.Va Multumesc pt faptul ca mi-ati dat viata si m-ati crescut. Cu bune cu rele ati fost parintii mei si m-ati crescut sa nu-mi fie niciodata rusine de mine sau de faptele mele..Cateodata cu bataie (niciodata nemeritata) alta data cu vorba buna.

14 comentarii la “O zi speciala pt mine

  1. „Familia este şcoala în care eşti deopotrivă profesor şi elev.”

    • codeus41 spune:

      Dragos problema e ca devenim constienti ca parinti ne-au vrut binele mult mai tarziu, cand suntem copii adeseori ne suparam pt ca ne „educa”.Abia la maturitate cand incepi sa dai cu capul de”prag”iti dai seama ce bine au facut ca te-au invatat anumite lucruri.

  2. CELLA spune:

    şi mie-mi lipsesc la fel de mult ai mei
    Dumnezeu să-i ierte pe toţi
    o zi cu mai puţin frig şi ploaie-ţi doresc deşi se pare că nu-i rost încă ai

  3. Neliniştitu' spune:

    Prietene, să fii sănătos, cu puţintel de noroc, să mergi înainte şi să nu uiţi… Se vede treaba că nu uiţi. Toate cele bune.

    • codeus41 spune:

      mersy Adriane. nu nu am cum sa uit.pt cam tinut foarte mul la ei mai ales la mama,si murind la distanta de doar 13 zile unul fata de altul a fost foarte dureros si este si astazi.

  4. Manole spune:

    Dumnezeu sa-i odihneasca!

  5. Lucia Verona spune:

    Cody, să se odihnească în pace. Şi eu i-am pierdut pe toţi ai mei, ştiu cum e.

  6. Credem că ei, doar ei sunt nemuritori şi vor fi mereu alături de noi, mereu acolo să ne ţină de mînă şi să ne sară în ajutor. Şi cînd se duc, ne dăm seama că şi ei sunt efemeri ca noi şi că am rămas singuri şi neconsolaţi. Dumnezeu să-i odihnească în pace!

    • codeus41 spune:

      Ce bine ai ilustrat tu Aurora anumite sentimente care ne incearca dupa disparitia parintilor, mai ales daca nu avem propria famile intemeiata.

  7. Sibilla spune:

    Dumnezeu să-i hodinească, acolo, pe stelele unde s-au mutat şi de unde te veghează şi-ţi zâmbesc de fiecare dată când tu, tresari înspre tot ce-nseamnă mama şi tata !
    calde îmbrăţişări, prietene,
    Sibilla

Lasă un răspuns

