Cretinitate sau altceva?

Am observat o postare pe comenturile de la George Serban o filmare care-l prezinta pe TRU in culmea alocutiunii. nu ar fi nimic daca ar face-o in baia proprie sau in padure dar o face la o adunare a partidului (PDL) intr-o sala plina de membrii PDL. Cum poti sa te complaci tu ca om normal,  intelectual cu pregatire superioara intr-o asemenea mocirla in care un nimenea in drum ca TRU sa vina sa-ti dea tie lectii . Cum poti tu fost ministru sau sef de directie sau mai stiu eu ce ai fost sau esti cu doctorate in buzunar luate pe bune, adica pt ca esti destept si nu fiul sau fiica cuiva sa-l aplauzi pe un nici nu am cuvinte sa-l numesc sa-i pun etichete, si nu-i pun etichete doar din teama de a nu deveni si eu meschin sa ma cobor ca om la un nivel la care nu am ce cauta. Ma uit si ma minunez si mi-e MILA de noi de Romania noastra pentru ca daca unu ca asta ne reprezinta tara atunci chiar putem schimba numele tarii din Romania in Prostimea.

9 comentarii la “Cretinitate sau altceva?

  1. Am ras! Da, am ras ca prostu’!

  2. treci pe la mine sa te mai destinzi !

  3. Lucia Verona spune:

    Eu n-am rezistat mai mult de 15 secunde. Mă mir de cei din sală că n-au fugit cu toţii. Dar poate erau angajaţi cu ora.

  4. CELLA spune:

    iartă-l săracu’ … mîncă şi el o pită 😆
    cum nu mă interesează, da’ chiar deloc, politiaca mă simt aut -saider dar mi-a plăcut mult „intelectual cu pregătire superioară” 😆
    nu-i dragă … se preface doar
    deşi este pleonasm, în ce-l priveşte pe „subiect” are acoperire maximă şi-l găsesc f.potrivit … prin absenţa superiorităţii
    drept pentru care l-am şi notat, la „de folosit” 😆

    • codeus41 spune:

      eu ma refeream la ceilalti din sala Cella cu privire la pregatire. ca asta saracu cred ca nu s-a pregatit nici macar in Damaroaia. era pe acolo Anca Boagiu fost ministru.si altii care numa prosti nu le poti spune, care-l aplaudau frenetic pe „prostul satului”. na, ca m-ai facut sa-i pun eticheta.

    • codeus41 spune:

      aa si eu nu cred ca intelectual se rezuma doar la un om cu o faculatate absolvita. nu ma consider unul dar sunt multi si care au facultate in buzunar si numai intelectuali nu-i poti numi

  5. CELLA spune:

    Cody, tu mă ierţi pă mine că-s habarnistă, nu urmăresc nimic din ce-i politic dar de dragul vostru mă mai bag în vorbă
    mi-a plăcut expresia, că pă ăla nu-i rost să-l urmăresc …
    vă citesc, îmi place cum scrie Lilick şi tac că n-am ce zice

Lasă un răspuns

