Rugaminte

cineva  intra la mine de pe proxy.  Rog persoana ori sa intre normal asa cum intra toata lumea cu ip-uri ori dau cu ea de pamant de nu se vede. Nu am nevoie de asemenea vizitatori. Sper ca s-a inteles. E o singura vizita dar zilnica.

17 comentarii la “Rugaminte

  1. dalila spune:

    ce e aia proxy?
    scuze da sunt in varsta si nu stiu!!
    sper sa nu radeti de mine…

    • codeus41 spune:

      Dalila nu rade nimeni. e atunci cand nu-ti apare ip cand intri pe blog la cineva. deci intri sub”acoperire”.si mie nu-mi plac persoanele care fac asa ceva.spre exemplu la tine deja stiu cand intri de la farmacie sau de acasa. sper ca am reusit cat de cat sa te lamuresc.

  2. paul spune:

    Maestre …am luat la cunostinta de cele scrise pe mess….iti promit ca maine dupa-amiaza voi face tot posibilul sa te ajut cu schimbul de pe un blog pe altul…ok???

    • codeus41 spune:

      ok Paul cand ai timp.oricum din cate am inteles chiar daca am scris postari pe blogul nou nu se dau peste cap cand se afiseaza blogul vechi pt ca in fuctie de data publicarii. ai grija de tine

  3. Am si eu o rugaminte !
    Daca tot apar in blogroll, nu s’ar putea sa apar [D][S][N], si nu DSN ?

  4. Lucia Verona spune:

    Cody, de ce te deranjează că te vizitează cineva de pe un proxy? O fi vreo admiratoare care vrea să rămînă necunoscută 🙂 Nu sunt eu aceea! 🙂
    Dar dacă nu-ţi lasă spam, nu văd cu ce te deranjează. Şi la mine vin unii prin proxy.
    Bună dimineaţa!

  5. chatnoir1 spune:

    Poate eram eu … aveam în bookmarks vechea adresă.

  6. paul spune:

    Am incercat sa intru sa fac ce ti-am promis… esti pe aici??…intra putin pe mess…. te adaug in lista si vorbom un pic….se pare ca parolele nu functioneaza….

  7. paul spune:

    pot fi gasit pe mess pana prin jurul orei 19, ora Romaniei…. te astept…

  8. CELLA spune:

    Codeus, am trecut să te salut dar văd că eşti supărat
    lasă-i în durerea lor … tu să fii sănătos
    plină-i lumea de voayer-işt 😆 doar îi un spaţiu public

    • codeus41 spune:

      Cella ma bucur ca ai trecut pe aici. da e plina dar tocmai de aia nu as vrea ca blogul meu sa devina un loc de adastat pt ei. Si fi sigura ca o sa gasesc eu ac de cojocul lor.

  9. codeus41 spune:

    For all. Poate vi se pare ciudat poate oi fi eu mai „tunat” in cap dar chiar imi place sa am oameni care nu se „ascund”. atunci cand faci asta si sigur nu e greseala sa nu-mi spuna mie cineva ca intri prin proxy din greseala,inseamna ca ceva nu e in regula cu tine. eu nu ma ascund de nimeni. nu as putea sa scriu sau sa balacaresc pe cineva sub anonimat, cum o fac altii. imi asum tot ceea ce scriu sau vorbesc.

Lasă un răspuns

