„Cainii” nostri de toate zilele

securedownload De ceva vreme incoace e foarte la moda sa-ti „duci”copilul in lesa.nu stiu daca ceva pe lumea asta ma poate enerva mai tare decat faptul asta vizavi de copii. Nu stiu cum percepeti voi chestia asta da pt mine este, dincolo de comoditatea ta ca om, a  lega copilul in ham e degradant. Tine-l frate de mana apleaca-te vorba aia ca nu ai oase in burta da nu-l lega ca pe un caine.

9 comentarii la “„Cainii” nostri de toate zilele

  1. Neliniştitu' spune:

    Be, moda în ham nu e de-acu’, e de cel puţin 10 ani. Iar copilaşu’ din imagine e cam măricel pentru ham. Am avut şi eu pentru fii-mea, dar când avea 10 luni şi nu se putea ţine bine pe picioare, dar am renunţat repede la el, pentru că dădea prea multă încredere copilaşului şi, fără ham, dădea rapid în nas.

  2. Lucia Verona spune:

    E oribil! Prima dată am văzut aşa ceva cu mulţi ani în urmă, cred că la Budapesta. Mi s-a făcut rău. Cum ai spus, e degradant, e inuman, e inimaginabil.

  3. codeus41 spune:

    stiu ca nu e chiar de acum da pa mine ma enerveaza si acum ca si acum cativa ani.apropo Adriane iar esti la spam ce naiba se intampla omule
    ca la mine setarile sunt cei la care le-am dat aprobare odata la un coment intra comentariile pe blog dupa fara aprobare. Cu tine nu stiu ce se intampla,poate esti agent sub acoperire si te-a „ginit”calculatorul ))))

  4. Neliniştitu' spune:

    Sunt deosebit, ce să-mi fac? :)))
    Până se obişnuieşte noul tău blog cu mine, mai bagă un ochi pe la spam, să mă recuperezi. 🙂

  5. Lilick spune:

    @Cody

    Ai mancat un „i” in titlu. Ham-ham.. 🙂
    Mai, eu n-am vazut niciodata asa ceva. Nu stiu daca e util sau nu, dar la vedere imi pare sinistru. Auzi… copil in lesa.

    • codeus41 spune:

      Lilick mersy ca mi-ai atras atentia. referitor la ham la origine era doar pt perioada cand copilul se invata sa mearga dar cum omul e inventiv de felul lui si cum se vede si in poza din postare il foloseste si dupa ca sa nu-l piarda, ceea ce pt mine e si mai degradant decat faptul ca folosesti hamul in perioada de invatare a mersului.

  6. Sibilla spune:

    Şi e doar una din… ” metode ”… Alta : copilaşul în cărucior, aruncă jucărioara din mânuţă şi… râde. Mămica, ţipă, se enervează, ia jucăria căci bebe o tot aruncă, ea o ridică, el o aruncă, ea ţipă… Copilaşul se joacă de fapt cu mămica lui, ea… habar nu are, nici prin minte nu i-a trecut Şi asta… 😦 Nu citim, nu gândim, ajungem să rupem o legătură… doar una, da, un început, deloc promiţător…
    Vorba ta, druje, e mai simplu, mai uşor să… sau, să… Provocările copiilor noştri sunt fascinante, învăţăm şi prin descoperire, doar să fim atenţi, să considerăm, NU că ne coborâm la nivelul copilului, nimic mai greşit ! Noi, trebuie SĂ NE RIDICĂM LA AŞTEPTĂRILE COPIILOR !
    Uf… m-ai stârnit, drace tu 😉 🙂
    O zi minunată, druje methos 🙂
    Sibilla

    • codeus41 spune:

      Asa e Sibillo cum zici. de multe ori noi astia „mari”nu prea avem rabdare pt cei mici. si atunci cautam tot felul de scuze pt a nu ne ocupa cu adevarat de ei.eu am vazut copil la 8 luni (fata lui fratele meu)care daca ii numeai obiecte din casa le arata cu mana desi nu putea vorbi .stia care e becul, televizorul si asa mai departe. Dar cumnata mea a vorbit tot timpul cu ea de la cateva luni.in timp ce alti copii de care nu se ocupa mamele asa abia stiu pe ce lume sunt la un an si ceva. „Materialul”asteapta sa fie „modelat”problema ca avem „olari” nepriceputi

Lasă un răspuns

