Intoarcerea in timp?!!!

De ceva vreme asistam la punerea in functii dupa sistemul faci parte din partid ori ba. acum  directori din administratia locala spitale etc. maine poimaine daca mai iese Zeus odata ne vom trezi ca si sefii de santier si maistrii si directori de scoala si cei de la casa de cultura …..vor fi numiti dupa culoarea politica. Si ne vom trezi intr-o buna zi din nou cu partidul-stat ca acu 20 de ani.si ne vom pune asa ca tampiti intrebarea”oare prostii aia la revolutie pt. ce au murit?”. CEI CARE ISI UITA ISTORIA SUNT CONDAMNATI SA O REPETE (IORGA)

14 comentarii la “Intoarcerea in timp?!!!

  1. Lilick spune:

    Da, pentru ca se doreste sa nu avem educatie politica. Nu o avem, nu stim ce s-a intamplat cu noi, de unde venim si incotro vrem sa mergem…
    Forte nocive isi doresc sa indeparteze oamenii de politica, sa ii scarbeasca… Una e sa nu iti placa insa politica, dar sa fii totusi bine informat si sa votezi in cunostinta de cauza, si alta sa spui ca esti scarbit si sa nu mai vrei sa auzi de nimic. In conditiile astea istoria se poate repeta usor.

    • codeus41 spune:

      Lilick e de cand lumea si pamantul valabila chestia asta tine poporul in ignoranta si-l stapanesti sanatos.a nu se uita evul mediu si biserica catolica.

  2. Lucia Verona spune:

    E specificul naţional, Cody. Mai adaugă că, vreo 6 luni înainte de alegeri, cei din funcţiile respective nu mai lucrează pentru că ştiu că vor fi schimbaţi, iar cei numiţi după alegeri nu lucrează pentru că nu se pricep…
    Îmi aduc aminte, cu mulţi ani în urmă, în Italia era o instabilitate politică îngrozitoare – s-au schimbat 14 guverne într-un an. Dar ţara a funcţionat, pentru că acolo instabilitatea politică nu înseamnă şi instabilitate administrativă.

    • codeus41 spune:

      Pai tocmai asta e BUBA la noi Lucia. Clasa politica intelege sa schimbe si administratia publica dupa bunul lor plac cand de fapt cei din administratia publica ar trebui sa aiba o singura politica, a cetateanului.

  3. dalila spune:

    poporul asta e belea
    am impresia ca fiecare trage in alta directie
    iar noii functionari in loc sa ajute ca sa se miste ceva in tara asta mai mult incurca
    eu simt ca ne ducem la vale rau de tot

    • codeus41 spune:

      ne ducem Dalila sau ne-am dus deja nu stiu am impresia ca ne scufundam in groapa marianelor ca vad ca nu mai dam de fund. Vorba romanului „se poate si mai rau”si vin eu si intreb „pana unde vrei sa ajungi romane nu ti-a ajuns cutitul la os?”

  4. paul gabor spune:

    Cel mai bun regim politic e cel care apuca se se invecheasca, asa spunea Tutea parca… Cu dobitocii astia, din 4 in 4 ani, ne intoarcem in Comuna Primitiva… Nu-mi aplica etichete, nu fi ingenuu…

  5. codeus41 spune:

    ))) gata s-a facut nu-ti mai aplic etichete. acelasi raspuns ca si la Lucia. Administratia trebuie sa fie apolitica mai ales cea locala.

  6. dalila spune:

    eu cred ca poporul asta nu se descurca singur
    doar de dictatura asculta
    din pacate
    frica e singura de care stie
    in rest dragii mei toti care vin fura de rup si pleaca mai departe
    si nici in basca nu i doare!
    eu zic sa nu va mai bateti capul

  7. dalila spune:

    bre tre sa rezlovi cu ceasul ca vad ca toti am comentat la 18.59

    • codeus41 spune:

      lasa bre Dalila ca rezolva baiatu da acasa cand oi avea vreme sa stau cu..noptile pe calc.si sa invat pe indelete ce si cum cu setarile de pe wordpress. acum sunt pe GMT, ha ha ha as vrea sa fiu eu si fizic pe acolo pe unde e ora asta.

    • codeus41 spune:

      si chiar nu stiu de ce apare asa . Ti-am zis tre sa ma obisnuiesc cu sculele astea de pe wordpress

    • codeus41 spune:

      Cred ca am rezolvat cu ceasul.

  8. dalila spune:

    bravoooooo

Lasă un răspuns

